ردیاب و شعاع زن AKS

ردیاب و شعاع زن AKS

ردیاب و شعاع زن AKS

دستگاه ردیاب آمریکایی اسرائیلی AKS محصول شاخص شرکت سازنده AKS است، که قدرت و توان بی نظیری را در جستجوی گنجینه‌های طلا ارائه می‌دهد. ردیاب و شعاع زن aks که بر اساس اصول موفقیت آمیز نسل قبلی خود. یعنی GOLDAKS LR-TR. ساخته شده است. از فناوری پیشرفته و پردازش سیگنال پیشرفته برای ارائه عملکرد و دقت استثنایی استفاده می‌کند. این دستگاه با درصد موفقیت 93.8 درصد، پیشرو واقعی در زمینه کشف گنج و طلا است.

شعاع زن حرفه ای AKS. در یافتن گنج طلا. مظهر برتری است. چرا که این دستگاه استثنایی. فراتر از انتظارات. ساخته شده است. نسخه‌ی پیشرفته‌ای از مدل قبلی خود، GOLDAKS LR-TR است، که در سال 2018 طوفانی در بازار ایجاد کرد و نام این دستگاه سر زبان بسیار از جویندگان حرفه‌ای افتاد. با پیشرفت و توسعه توان پردازش سیگنال الکترومغناطیسی، درصد موفقیت قابل توجه آن تا 93.8 درصد افزایش یافت. که به عنوان قهرمان بی‌رقیب در کشف طلا در سال 2019 حکم فرما و بی همتاست.

بررسی قیمت ردیاب aks در بازار ایران

با استفاده از دستگاه قدرتمند AKS سفر طلایی موفقیت خود را بی درنگ آغاز کنید. و با درصد موفقیت خیره کننده 93.8 درصدی. سرنوشت طلایی خود را. با موفقیت در یافتن گنج. بسازید. به دلیل وجود تورم در بازار و نوسنات ارزی قیمت ردیاب aks بسیار متغیر است، بهتر است که برای اطلاع از قیمت دستگاه مورد نظر خود با کارشناسان مجرب شرکت زرشناسان در تماس باشید.

 

 

ردیاب و شعاع زن AKS 09197977577
ردیاب و شعاع زن AKS فروش فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

 

ویژگی های منحصر به فرد ردیاب aks اصلی عبارتند از:

  • نام دستگاه: AKS
  • ساخت کشور: اسرائیل و آمریکا
  • محصول شرکت: AKS DETECTORS
  • نوع جستجو: ردیاب شعاع زن
  • اهداف: طلای مدفون و رگه طلا
  • شعاع تشخیص: 5000 متر
  • عمق نفوذ: 75 متر
  • گارانتی: 2 سال
  • نگهداری شارژ: 10 ساعت
  • زمان شارژ: 2 ساعت
  • ضد آب: نیست
  • وزن کامل: 3.8 کیلوگرم
  • اندازه ردیاب: 40x30x15 سانتی متر
  • تفکیک: دارد

امکانات دستگاه ردیاب AKS PRO عبارتند از:

  • فناوری پیشرفته: تلفیقی از تخصص‌های فناوری پیشرفته ایالات متحده و اسرائیل است. که با مهندسی دقیق. آخرین پیشرفت‌ها. در فناوری تشخیص فلز را. در خود جای داده است. و عملکرد قدرتمند و نتایج دقیق را تضمین می‌کند.
  • محاسبه دقیق عمق هدف: به شما این امکان را می‌دهد. که با فشار دادن دکمه‌ای ساده. عمق دقیق هدف خود را محاسبه کنید. این ویژگی نوآورانه دقیق. درصد خطا را به صفر می‌رساند و حفاری کارآمد را فراهم می‌کند و در زمان و تلاش شما صرفه جویی می‌کند.
  • قابل اعتماد و بادوام: با مواد اولیه. با کیفیت بالا ساخته شده است. ردیاب aks اصلی در برابر محیط‌های ناسازگار. و استفاده طولانی مدت. ساخته شده. و بسیار مقاوم است. دوام بالای آن تضمین می‌کند که می‌توانید با اطمینان خاطر به جستجوی گنج خود بروید.
  • طرز کاری بسیار راحت: دارای یک طرز کاری آسان است که عملیات جستجو را بسیار ساده می‌کند و تجربه پربار گنج یابی را تضمین می‌کند. با دکمه‌های ساده و قابل درک و اشاره گر واضح، می‌توانید بدون زحمت دستگاه را به سمت هدف هدایت کنید و فقط بر روی هدف طلا تمرکز کنید.
  • قابل حمل و سبک: با در نظر گرفتن. راحتی در جابجایی. و حمل و نقل. طراحی شده است. طوری که بسیار جمع و جور و سبک وزن است و حمل و کار کردن با آن را در طول جستجوی گنج بسیار آسان است که این قابلیت باعث می‌شود بتوانید در زمین‌ها و مکان‌های مختلف و ناهموار به راحتی عملیات جستجو را انجام بدهید.

 

 

ردیاب و شعاع زن AKS 09197977577
ردیاب و شعاع زن AKS فروش فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

 

 

ویژگی‌های کلیدی کیت فیلتر AKS PRO:

  1. فیلتر عمق: جستجوی خود را با تنظیم عمق دلخواه انجام دهید. فیلتر عمق شما را قادر می‌سازد تا روی اهداف در محدوده عمق مورد نظر خود تمرکز کنید و در زمان و انرژی صرفه جویی کرده و در عین حال فرآیند تشخیص را بهینه کنید.
  2. فیلتر ضد آهن: با استفاده از این فیلتر، تداخل‌های ناشی از فلز آهن را از بین ببرید و روی اهداف غیر آهنی و ارزشمند تمرکز کنید. فیلتر ضد آهن برای نادیده گرفتن سیگنال‌های مزاحم آن طراحی شده است. به شما امکان می‌دهد تا شانس خود را. برای. یافتن گنجینه‌های ارزشمند. به حداکثر برسانید.
  3. فیلتر ضد خاک‌های معدنی: این فیلتر بر عوامل مزاحم ناشی از خاک غنی از مواد معدنی غلبه می‌کند. فیلتر ضد خاک معدنی. به حداقل رساندن تداخل ناشی. از مواد معدنی. کمک می‌کند. و امکان تشخیص دقیق تر هدف را در صورت وجود خاک‌های غنی فراهم می‌کند.
  4. فیلتر ضد رگه طلا: با استفاده از این فیلتر. اجازه داده نمی‌شود. که اهداف کوچک موجود در محیط. شما را گمراه کند. فیلتر Anti Nuggets در صورت استفاده سیگنال‌های دانه ریز طلا را فیلتر می‌کند.
  5. تقویت فرکانس: افزایش فرکانس با استفاده از فیلتر طلا باعث می‌شود. قابلیت‌های تشخیص طلای خود را تا حد زیادی بالا ببرید. افزایش فرکانس با فیلتر طلایی. حساسیت دستگاه را. به سیگنال‌های طلا. افزایش داده. و به شما امکان می‌دهد گنجینه‌های طلا را با دقت بیشتری شناسایی کنید.
  6. فیلتر ضد سنگ: با استفاده از این نوع فیلتر، اثرات تداخل سنگ‌های مغناطیسی را کاهش می‌دهید. فیلتر Anti Rocks. با به حداقل رساندن درصد خطا. و تشخیص نادرست گمراه کننده. ناشی از سنگ‌های مغناطیسی. نتایج تشخیص دقیق تر و مطمئن تر را تضمین می‌کند.

 

 

ردیاب و شعاع زن AKS 09197977577
ردیاب و شعاع زن AKS فروش فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

 

 

نکته‌های مهم استفاده از شعاع زن و ردیاب:

  1. در صورتی که مشتری مجموعه کامل فیلترها را سفارش دهد، 6 فیلتر به همراه 3 آنتن برد بلند و 3 نگهدارنده باتری را دریافت می‌کند. دستگاه می‌تواند با حداکثر 3 فیلتر به طور همزمان کار کند، بنابراین نیازی به بیش از 3 آنتن و نگهدارنده باتری نیست.
  2. کیت فیلتر کامل شامل یک عدد فیلتر ویژه، یک کابل اتصال آنتن، یک آنتن دوربرد بزرگ و یک نگهدارنده باتری است.
  3. کیت شامل باتری نیست. شما باید 2 باتری”AA” را جداگانه خریداری کنید.

 

 

 

  • نمایندگی فلزیاب زرشناسان :

    • فروش فلزیاب های اورجینال،با ضمانت اصالت دستگاه برای اطمینان شما
    • شرکت زرشناسان دارای زمین تست میباشد،برای تست دستگاه مورد نظر شما قبل خرید
    • دارای گارانتی برای تمامی دستگاها
    • تعمیرات و ارتقا انواع دستگاها

     

خرید فلزیاب 09014444903   جهت مشاوره با مشاوران مجرب شرکت زرشناسان با ما در تماس باشید.

 

شرکت زرشناسان

خرید فلزیاب پین پوینتر در دیجی کالا

زرشناسان

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید،
همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت زرشناسان با ما در ارتباط باشید.
اینستاگرام زرشناسان
تلگرام زرشناسان

سوالکده (سوالات متداول فلزیاب)

خرید از دیجی کالا

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات


فلزیاب گوفایند ۲۰

فلزیاب گوفایند ۲۰

پین پوینتر MAKINGTEC

پین پوینتر MAKINGTEC

ردیاب ام اف 1100 پرو

ردیاب ام اف 1100 پرو

فلزیاب اسکوپر

فلزیاب اسکوپر

فلزیاب آژاکس امگا

فلزیاب آژاکس امگا

پروژه ها


فلزیاب آژاکس
جت اسکن مدل Z300
ردیاب تام ایکس 60
ردیاب ST 3000
ردیاب لوکاتورز ایکس ۶
ردیاب گلد هانترgold hunter

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
تماس با ما