فلزیاب حرفه ای

فلزیاب حرفه ای

فلزیاب حرفه ای چیست؟

فلزیاب ها، دستگاه هایی هستند که برای جست و جو و تشخیص اجسام فلزی ساخته و استفاده می شوند. آنها را می توان در مدل های مختلف طبقه بندی کرد و ویژگی های متفاوتی را نشان داد. به عنوان مثال، دستگاه های سطح زیر خاک یا دستگاه های مورد استفاده برای تشخیص فلزات در عمق متوسط ​​متفاوت هستند. به وسیله این تفاوت ها، افراد می توانند دستگاه های حرفه ای مناسب ترین نیازهای خود را انتخاب کنند. در این مقاله به معرفی فلزیاب هایی می پردازیم که در دسته فلزیاب هایی قرار می‌گیرند که عملکرد حرفه ای ارائه می‌دهند.

 

 

 

فلزیاب حرفه ای 09197977577
فلزیاب حرفه ای فروش فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

 

فلزیاب حرفه ای  ACE 350

یکی از بهترین گزینه‌ها با قیمت پایین فلزیاب حرفه ای گرت است و حتی عملکرد آن نیز بهبود یافته. ما همه جا آن را امتحان کردیم،این محصول جدید گرت  دارای مزایای بسیاری است.

فلزیاب Garrett Ace 350 ساخت garrett آمریکا توسعه یافته برای طرفداران Garrett Ace 250 است به دلیل قیمت ارزان فلزیاب و توانایی تشخیص قطعات ریز طلا، در مدت کوتاهی به یکی از پرفروش ترین فلزیاب های جهان تبدیل شد. عمق این دستگاه در مقایسه با garrett ace250 افزایش یافت همچنین فرکانس آن به دلیل کم نشدن حساسیت به سکه های ریز طلا به 8.25 کیلو هرتز افزایش یافته است

مشخصات فلزیاب Ace 350

  • قابلیت تفکیک فلزات آهنی و غیر آهنی
  • امکان نمایش سطح عمق هدف به طور مداوم بر روی صفحه نمایش LCD
  • توانایی 4 حالت جستجو
  • قابلیت نمایش میزان قدرت باتری روی صفحه نمایش
  • امکان تعویض کویل جستجو
  •  منو با کلید عملکرد لمسی
  •  تعیین دقیق نقطه هدف
  • مجهز به 4 عدد باتری قلمی 1.5 ولت
  • وزن کل دستگاه 1.27 کیلوگرم
  • قابلیت گنجیابی در زمین های معدنی
  • امکان جستجو با تنظیمات دلخواه کاربر

 

 

فلزیاب حرفه ای 09197977577
فلزیاب حرفه ای فروش فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

دستگاه فلزیاب حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

  1. یک دستگاه فلزیاب خوب باید حداقل عمق کاوش 4 متری را داشته باشد.( البته با تست اصولی در خاک چند لایه ، 4 متر عمق زنی کند.)
  2. فلزیاب حرفه ای باید قابلیت تنظیم فرکانس کاری را داشته باشد.
  3. گنج یاب پیشرفته باید مجهز به نشانگر حساسیت باشد.
  4. یک طلایاب حرفه ای در کنار بالانس اتوماتیک باید دارای بالانس دستی نیز باشد.
  5. فلزیاب حرفه ای باید حداقل 60 درصد توانایی حذف ذرات را داشته باشد. دستگاه هایی که توانای حذف ذرات بالاتری دارند معمولا از قیمت بیشتری برخوردار هستند.
  6. دستگاه باید قابلیت تفکیک فلزات را داشته باشد یا مجهز به حالت جاست گلد (فقط طلا) باشد.
  7. تکنولوژِی کارکرد فلزیاب حرفه ای پالسی یا PI است نه سیستم VLF زیرا فلزیاب های وی ال اف از عمق نفوذ پایینی برخوردار هستند.
  8. تصویری بودن دستگاه فلزیاب ویژگی است که می توانید از آن برای نتیجه گیری بهتر استفاده کنید ولی این قابلیت نباید در عملکرد دستگاه تاثیری داشه باشد. فلزیاب های تصویری در دو نوع اسکنر مگنومتر و فلزیاب پالسی تصویری هستند.
  9. قیمت دستگاه فلزیاب یکی از فاکتور های مهم برای خرید دستگاه محسوب می شود اما به هیچ وجه نباید بالا بودن قیمت یک دستگاه را دلیلی بر حرفه ای یا کارامد بودن آن به حساب آورد.
  10. دستگاه فلزیاب حرفه ای باید توانایی تست در شرایط محیطی مختلف را داشته باشد و بهترین محیط برای تست دستگاه فلزیاب ، زمین تست چند لایه است که شامل ساروج ،مواد معدنی،ذرات مختلف ،آهک ،ذغال ،ریشه درخت ،بتن ،خاک مرطوب و ……می باشد.
  11. گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از موضوعات مهم در خرید فلزیاب است و حتما دستگاهی را انتخاب کنید که دارای گارانتی معتبر باشد.

 

 

فلزیاب حرفه ای 09197977577
فلزیاب حرفه ای فروش فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

قیمت طلایاب حرفه ای

قیمت دستگاه فلزیاب  با توجه به تغییر نرخ ارزها متفاوت میباشد، درنهایت توصیه ما برای شما این است که حتما از شرکت معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید.

یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت زرشناسان است که دارای 25 سال سابقه فروش  میباشد. از خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت، زمین تست، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبراشاره  کرد برای اطلاع از قیمت این  فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه کنید.

 

زرشناسان

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید،
همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت زرشناسان با ما در ارتباط باشید.
اینستاگرام زرشناسان
تلگرام زرشناسان

سوالکده (سوالات متداول فلزیاب)

 

 

پروژه ها


فلزیاب آژاکس
جت اسکن مدل Z300
ردیاب تام ایکس 60
ردیاب ST 3000
ردیاب لوکاتورز ایکس ۶
ردیاب گلد هانترgold hunter

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
تماس با ما