پین پوینتر MAKINGTEC

پین پوینتر MAKINGTEC

پین پوینتر MAKINGTEC

پین پوینتر MAKINGTEC یک فلزیاب کوچک است که به سیستم جستجو اجازه می دهد هدف را روی زمین با دقت بالا بیابد. علاوه بر این، اگر نیاز به مکان یابی شی روی دیوار خانه، در محصولات فله و غیره دارید، پینپوینت کمک خوبی خواهد بود. خوب، پیشرفته ترین مدل ها می توانند زیر چندین متر آب و همچنین در آب شور دریا کار کنند.

پین پوینتر فلزیاب کوچک و قلمی است که در زمینه گنج یابی و دفینه یابی بسیار کارآمد می باشد. قیمت پین پوینتر بستگی به نوع و تکنولوژی ساخت آن دارد. همچنین شرکت های سازنده بر اساس نام و اعتبار خود ممکن است قیمت محصولات خود را گران تر وارد بازار جهانی کنند.

پین پوینتر MAKINGTEC
پین پوینتر MAKINGTEC
فروش فلزیاب و طلایاب در ارزان فلزیاب۰۹۱۹۷۹۷۷3۷۷

 

مشخصات فنی دستگاه فلزیاب MAKINGTEC:

مدل MAKINGTEC
محیط کار -20 ℃-60 ℃
روش تشخیص لرزش / زنگ صدا / لرزش + زنگ صدا
منبع تغذیه باتری 9 ولت (شامل نمی شود)
فاصله حساسیت 5-8 سانتی متر
رتبه بندی ضد آب IP68
تجهیزات جانبی آشکارساز، دفترچه راهنما، غلاف، طناب از دست رفته
ابعاد (L*W*H) 25.5 * 3.4 * 4 سانتی متر
بلبرینگ تشخیص 360 درجه
دقت تشخیص سوزن ریز 2 میلی متر
نشانگر باتری آره
صفحه نمایش سیگنال آره
رنگ مشکی + بنفش، قرمز + سیاه
عمق مقاومت در برابر آب 30 متر
وزن 1 کیلوگرم

 

پین پوینتر MAKINGTEC
پین پوینتر MAKINGTEC
فروش فلزیاب و طلایاب در ارزان فلزیاب۰۹۱۹۷۹۷۷3۷۷

 

ویژگی های فلزیاب MAKINGTEC

  1. 360 درجه تشخیص دقیق با حساسیت بالا : 360 درجه آشکارساز فلزی، با دقت بالا، یک آشکارساز فلزیاب با حساسیت بالا با فاصله سنجش 6-8 سانتی متر، که می تواند به سرعت و با دقت اهداف کوچک را شناسایی کند. ابزار دقیق برای فلزیابی فلزات در فضای باز، ماسه، چمنزار و خاک. همچنین برای فلزیابی اشیاء مختلف مانند سکه، طلا، نقره، آثار فرهنگی، جواهرات و غیره. هدیه عالی شما برای تعطیلات، نشانگر گنج یاب فلزیاب شما
  2. سیگنال ال سی دی با نور LED : ابزار آشکارساز فلزی به صفحه نمایش LCD و نور LED مجهز شده است . سنسور تشخیص فلز ضد آب برای استفاده در روز و شب مناسب است. هرچه هدف توسط پینپوینت فلزیاب شما نزدیک‌تر باشد، سیگنال روی نقطه‌یاب فلزیاب قوی‌تر می‌شود. نقطه‌یاب فلزیاب می‌تواند به شما کمک کند در مناطق کوچکی که فلزیاب‌های بزرگ نمی‌توانند به موقعیت‌یابی دقیق برسید. آشکارساز فلزیاب کاملاً با نیازهای دقیق شما مطابقت دارد.
  3. طراحی ویژه کاملاً ضد آب : آشکارساز فلزیاب —ضدآب آشکارساز فلزیاب که می تواند فلزیاب را به طور کامل در عمق 50 فوتی آب غوطه ور کند و بدون نگرانی در دریاچه ها، رودخانه ها، برکه ها و اقیانوس ها استفاده شود.
  4. حالت های هشدار فلزیاب : نقل دهنده فلزیاب دارای سه حالت هشدار است: صدا، لرزش، و صدا + لرزش، بهترین حالت پینپوینت فلزیاب خود را با توجه به محیط استفاده انتخاب کنید. Metal Detecting Pinpointer ضد آب — حالت صوتی، صدا برای محیط های آرام در خشکی مناسب است، حالت لرزش برای مکان های زیر آب، با دید محدود و حالت صدا + لرزش برای محیط های پر سر و صدا مناسب است.
  5. استفاده از کیت ردیاب فلزیاب : کیت پینپوینت فلزیاب شامل مجموعه کاملی از باتری ها، آستین های کمری و طناب های جمع شونده است.

 

مزایای پین پوینتر با عمق بالا:

  • 1. استفاده ساده و راحت.
  • 2. دسته راحت و ضد لغزش.
  • 3. فلزیاب ضد آب (سطح ضد آب IP68، 30 متر ضد آب، طراحی منحصر به فرد آب بندی، ضد آب و ضد رطوبت).
  • 4. دارای عملکرد چراغ قوه LE
  • 5. صفحه نمایش LCD، راحت‌تر برای تشخیص و نظارت

 

پین پوینتر MAKINGTEC
پین پوینتر MAKINGTEC
فروش فلزیاب و طلایاب در ارزان فلزیاب۰۹۱۹۷۹۷۷3۷۷

 

پین پوینتر MAKINGTEC چگونه کار می کند؟

  • 1.روشن: دکمه سوئیچ را 2 بار فشار دهید تا بوق بزند و سپس ردیاب را روشن کنید . پس از 1 ضربه زدن می توانید فلز را پس از یک بوق دیگر تشخیص دهید .
  • 2.خاموش کردن : دکمه را به مدت 2 ثانیه فشار داده و نگه دارید و بعد از 3 بوق خاموش کنید .
  • 3. حالت تنظیم : برای تنظیم حالت هنگام راه اندازی ، دکمه را کوتاه فشار دهید. حالت صدا B حالت لرزش C صدا به اضافه حالت لرزش، حالت دارای عملکرد حافظه است . حالتی که آخرین بار خاموش شده است حالت روشن شدن بعدی است.

 

کاربرد Pinpointer چیست؟

اصلی ترین کاربرد دستگاه فلزیاب پین پوینتر در دنیا برای پیدا کردن نقطه دقیق گنج و فلزات دفن شده در زیر زمین است . به همین دلیل است که کاوشگران و جویندگان طلای حرفه ای همیشه همراه خود یک Pinpointer پیشرفته دارند.

دستگاه Pinpointer علاوه بر گنج یابی در زمینه نظامی و امنیتی نیز کاربرد زیادی دارد که با اسم اسکنر نقطه زن شناخته می شود. حتما دیده اید که در زمان بازرسی در مراکز مختلفی همچون فرودگاه ها، مراکز عمومی و … پلیس ها با استفاده از یک دستگاه پین پوینتر بدن افراد را بازدید می کنند.

 

 

 

 

زرشناسان خرید فلزیاب پین پوینتر در دیجی کالازرشناساناگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید،
همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت زرشناسان با ما در ارتباط باشید.
اینستاگرام زرشناسان
تلگرام زرشناسان

سوالکده (سوالات متداول فلزیاب)

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات


پروژه ها


فلزیاب آژاکس
جت اسکن مدل Z300
ردیاب تام ایکس 60
ردیاب ST 3000
ردیاب لوکاتورز ایکس ۶
ردیاب گلد هانترgold hunter

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
تماس با ما