بهترین ردیاب طلا در ایران

بهترین ردیاب طلا در ایران

بهترین ردیاب طلا در ایران

ردیاب طلا چیست؟ دستگاه ردیاب طلا (Gold Detector) یا فلزیاب طلا، یک نوع فلزیاب است که برای شناسایی طلا و سایر فلزات زیرزمینی به کار می‌رود. این دستگاه با استفاده از اصول فیزیکی مختلف، از جمله تغییر میدان الکترومغناطیسی، امواج الکترومغناطیسی و تغییر تراوش نور، فلزات را شناسایی می‌کند.

اصطلاحات تخصصی ردیاب فلزات

1- تفکیک

تفکیک، به امکان تشخیص جنس فلز به وسیله ردیاب گویند. دستگاه ردیابی که دارای این قابلیت است می تواند دو نوع جنس فلز را از هم تفکیک نماید و تشخیص دهد که به آنها فلزات آهنی و فلزات غیر آهنی می‌گویند. گروه اول یعنی فلزات آهنی، فلزاتی چون آهن، فولاد و چدن هستند که خاصیت مغناطیس شونده دارند. گروه فلزات غیر آهنی فلزاتی مانند طلا، برنز، نقره، سرب، قلع و چند مورد دیگر است.

این فلزات غیرالکترومغناطیسی بوده و خاصیت مغناطیس شونده ندارند. به این نکته دقت نمایید که هیچ یک از دستگاه های ردیاب فلزات، توانایی تشخیص نوع فلز را ندارند و فقط می توانند به شما نشان دهند که این فلز جزو کدام دسته از دو دسته بالاست. در بهترین حالت، یک ردیاب قدرتمند، می تواند با قدرت 80 درصد این مورد را به شما گزارش دهد.

2- عمق زنی

به مقدار محدوده ای که دستگاه مورد نظر میتواند جست و جو کند و جسم مورد نظر را شناسایی کند عمق کاووش یا عمق ردیاب یا فلزیاب میگویند،دستگاه های فلزیاب یا ردیاب میتوانند بسته به نوع کاربرد و عملکردشان عمق کاوش متعددی دارند و این ویژگی یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین ویژگی یک دستگاه فلزیاب یا ردیاب است.

 

 

بهترین ردیاب طلا در ایران
بهترین ردیاب طلا در ایران

بهترین ردیاب های طلا در ایران

  • ردیاب بست فایندر Best Finder
  • ردیاب AKS
  • ردیاب locatorz x 6

1- ردیاب بست فایندر Best Finder

ردیاب بست فایندر Best Finder با بهره گیری از بهترین تکنولوژی ها در زمینه فرکانسی ، توانایی کاوش در تمام مناطق و زمینهای مختلف حتی خیس و مرطوب همراه با شعاع زنی دقیق ، با برد بیش از 1 کیلومتر و نقطه زنی 15 متر ، گزینه مناسبی برای فعالان فلزیابی محسوب می شود.

ردیاب فلزیاب بست فایندر ( best finder ) یک میدان مغناطیسی در اطراف توسط سیخ های اشباع کننده خود ایجاد می کند. در زمانی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار گیرد ، شدت میدان مغناطیسی تغییر یافته و ردیاب فلزیاب آنتنی بست فایندر با احساس این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف میدان خود می شود ، آنرا شکار می کند ، لازم به ذکر است هرچه شدت میدان مغناطیسی تولید شده توسط ردیاب بیشتر باشدعمل کشف فلز بیشتر خواهد بود .

 

سایر ویژگی های ردیاب فلزیاب آنتنی بست فایندر

  • دارای سیستم آنالیز خاک و حذف ذرات و آلودگی زمین و محیط
  • قابلیت تفکیک فلزات آهنی از غیر آهنی توسط مد اختصاصی برای طلا و نقره و غیره…
  • ردیابی و مشخص کردن نقطه مرکزی هدف و حوزه های مغناطیسی
  • امکام کاوش و شناسایی فلزاتی که واکنشی یونی از خود صادر میکنند.

 

 

بهترین ردیاب طلا در ایران
بهترین ردیاب طلا در ایران

2- ردیاب AKS

از این ردیاب به عنوان ردیاب 4 حالته AKS نیز یاد می شود. این ردیاب قدرت تشخیص انواع فلزات گرانبها را مانند : طلا ، نقره ،مس و …  همچنین قدرت ردیابی حفره ها را دارد . ردیاب ای کی اس از دو بخش مجزا تشکیل شده است . بخش فرستنده سیگنال و بخش گیرنده سیگنال . اساس کار این ردیاب aks هم مانند سایر ردیاب ها و فلزیاب ها بر اساس توانایی و مهارت اپراتور است و احتیاج به تست و تمرین زیاد دارد . در واقع مهمترین فاکتور در عملکرد این ردیاب ها مهارت اپراتور است .

 

بهترین ردیاب طلا در ایران
بهترین ردیاب طلا در ایران

 

3- قیمت ردیاب طلا

قیمت ردیاب طلا با توجه به تغییر نرخ ارزها متفاوت می باشند، درنهایت توصیه ما برای شما این است که حتما از شرکت معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید. یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت زرشناسان است که دارای25 سال سابقه فروش می باشد. از خصوصیات این شرکت می توان به دفتر و جای ثابت، زمین تست، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبراشاره کرد. برای اطلاع از قیمت این  فلزیاب و یا دستگاه های دیگر می توانید به صفحه ما مراجعه کنید.

 

 

  • نمایندگی فلزیاب زرشناسان :

    • فروش فلزیاب های اورجینال،با ضمانت اصالت دستگاه برای اطمینان شما
    • شرکت زرشناسان دارای زمین تست میباشد،برای تست دستگاه مورد نظر شما قبل خرید
    • دارای گارانتی برای تمامی دستگاها
    • تعمیرات و ارتقا انواع دستگاها

     

خرید فلزیاب 09014444903   جهت مشاوره با مشاوران مجرب شرکت زرشناسان با ما در تماس باشید.

 

شرکت زرشناسان

خرید فلزیاب پین پوینتر در دیجی کالا

زرشناسان

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید،
همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت زرشناسان با ما در ارتباط باشید.
اینستاگرام زرشناسان
تلگرام زرشناسان

سوالکده (سوالات متداول فلزیاب)

خرید از دیجی کالا

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات


فلزیاب گوفایند ۲۰

فلزیاب گوفایند ۲۰

پین پوینتر MAKINGTEC

پین پوینتر MAKINGTEC

ردیاب ام اف 1100 پرو

ردیاب ام اف 1100 پرو

فلزیاب اسکوپر

فلزیاب اسکوپر

فلزیاب آژاکس امگا

فلزیاب آژاکس امگا

پروژه ها


فلزیاب آژاکس
جت اسکن مدل Z300
ردیاب تام ایکس 60
ردیاب ST 3000
ردیاب لوکاتورز ایکس ۶
ردیاب گلد هانترgold hunter

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
تماس با ما