خرید دستگاه فلزیاب CF77

خرید دستگاه فلزیاب CF77

خرید دستگاه فلزیاب CF77

دستگاه فلزیاب COIN FINDER CF77 ساخت شرکت MAKRO کشور ترکیه بوده و یک گنجیاب کاربر پسند می باشد که طراحی ارگونومیک هوشمند داشته و کنترل های ساده به شما امکان این را میدهد که تمام روز را بدون خستگی به کاوش بپردازید. کاربران سطح متوسط و حرفه ای از طراحی هوشمندانه و عملکرد بصری این دستگاه قدردانی می کنند.

می تواند سیگنال های آهن تولید شده توسط خاک را در مناطق بسیار معدنی از بین ببرد. یک ویژگی روشن/خاموش صوتی آهنی منحصر به فرد دارد که به شما امکان می دهد با خاموش کردن کامل صداهای هدف آهنی ، فقط فلزات غیر آهنی را تشخیص دهید.

فلزیاب CF77 امکان یافتن اهداف در عمقی پایین تر نسبت به محصولات مشابه را برای شما فراهم می‌آورد. شما می‌توانید از عملکرد پایدار و آرام این دستگاه حتی در سخت‌ترین شرایط محیطی نهایت لذت را ببرید.

وقتی از این محصول استفاده کنید سریعا متوجه خواهید شد که مناطقی که قبلا فکر میکردید داخل آنها خالی میباشد در واقع حاوی گنج بوده اند. این گونه می‌توانید مناطقی را که سایر جویندگان گنج با دستگاه‌های خود از آن دل بریده اند کشف کنید.

 

خرید دستگاه فلزیاب CF77شرکت زرشناسان 09197977577
خرید دستگاه فلزیاب CF77
فروش فلزیاب و طلایاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

برخی از خصوصیات و مشخصات فنی دستگاه فلزیاب COIN FINDER CF77 :

  • عملکرد عالی در هر شرایط از خاک و مواد معدنی
  • جستجوی عمیق و تشخیص سریع هدف
  • قابلیت جستجوی سکه و سیم پیچ های عتیقه
  • تفکیک فلزی با ۳ تن مختلف صدا
  • کاربری آسان و طراحی ارگونومیک
  • عمر طولانی باتری
  • دارای چند حالت‌های جست‌وجو
  • فرکانس کاری ۱۷.۵ کیلوهرتز
  • قابلیت تعادل دستی زمین
  • شامل 3 لوپ جستجوی سبک و مقاوم DD
  • وزن سبک ۱.۶ کیلوگرمی
  • دسته قابل تنظیم ۱۲۷ الی ۱۵۲ سانتی متری
  • کیف حمل و نقل مقاوم
  • شامل روکش بسته و باتری خارجی
  • مجهز به جک هدفون بی سیم
  • سیستم کاری VLF
  • دارای ۸ باتری قلیایی AA
  • حداکثر طول عمر باتری ۳۰ ساعت
  • قابلیت فیلتر کردن اهداف ناخواسته
  • DVD آموزشی
  • گارانتی 1 سال محدود
  • دفترچه راهنمای تنظیم زمین

خرید دستگاه طلایاب و گنجیاب سی.اف ۷۷ به شما امکان می دهد طلا ، سکه های تک ، جواهرات ، آثار و اشیاء ریز دیگر را در مناطقی که قبلاً نمی توانستید شکار کنید به راحتی تشخیص دهید. از عملکرد صاف و پایدار حتی در سخت ترین شرایط زمین می توانید به کاوش بپردازید و اهدافی را که سایر شکارچیان گنج با دستگاه های دیگر نادیده از آنها عبور کرده اند کشف کنید.

 

کویل های جستجو فلزیاب CF77 Coin Finder

فلزیاب CF77 Coin Finder دارای 3 کویل جستجوی DD سبک و مقاوم در برابر آب برای انتخاب است! فقط کافی است سیم پیچ مناسب برای هر محیطی را انتخاب کنید تا به بهترین عملکرد برسید. طراحی DD این کویل های جستجو به شما امکان می دهد حتی در سخت ترین شرایط زمینی عمیقاً جستجو کنید. از بین سیم پیچ های 23 سانتی متر (9 اینچ) ، 28 سانتی متر (11 اینچ) یا 45 سانتی متر (18 اینچ) انتخاب کنید. کوچکترین سیم پیچ جستجو دسترسی آسان به مناطق باریک با تفکیک هدف خوب را فراهم می کند.

 

مشاوره خرید و فروش فلزیاب 09197977577

 

عملکرد عالی در خاک مملو از مواد معدنی:

فلزیاب CF77 امکان یافتن طلا، سکه(حتی یک سکه)، جواهرات، عتیقه‌جات و سایر اشیا کوچک در زمین‌هایی که پیشتر قادر به تشخیص در آن نبودید را برای شما فراهم می‌کند. این فلزیاب با انجام جست‌وجویی پایدار و عمیق در سخت‌ترین شرایط زمین این مهم را به انجام می‌رساند.

 

جست‌وجویی عمیق‌تر و تشخیص سریع هدف:

فلزیاب CF77 امکان یافتن اهداف در عمقی پایین تر نسبت به محصولات مشابه را برای شما فراهم می‌آورد. شما می‌توانید از عملکرد پایدار و آرام این دستگاه حتی در سخت‌ترین شرایط محیطی نهایت لذت را ببرید. وقتی از این محصول استفاده کنید سریعا متوجه خواهید شد که مناطقی که قبلا آنان را خالی می‌پنداشتید در واقع حاوی گنج بوده اند. این گونه می‌توانید مناطقی را که سایر جویندگان گنج با دستگاه‌های خود از آن دل بریده اند کشف کنید.

 

خرید دستگاه فلزیاب CF77 شرکت زرشناسان 09197977577
خرید دستگاه فلزیاب CF77
فروش فلزیاب و طلایاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

سکه و سیم پیچ‌های جست‌وجوی عتیقه:

CF77از سه سیم‌پیچ جست‌وجوی سبک و ضد آب DD بهره می‌برد که شما می‌توانید یکی را از این میان انتخاب کنید. این گونه می‌توانید در هر محیط از سیم پیچی مناسب استفادهکرده و بهترین عملکرد دستگاه را تجربه کنید. طراحی DD این سیم‌پیچ‌های جست‌وجو امکان یافتن اشیا مدفون در عمق خاک حتی در سخت‌ترین شرایط را فراهم می‌کند. می‌توانید از بین سیم پیچ‌های 23 سانتی متری(9اینچ)، 28 سانتی متر(11اینچ) یا 45 سانتی متر(18 اینچ) انتخاب کنید.

کوچک‌ترین سیم‌پیچ برای مسیرهای باریک با اهداف جدا از هم مناسب است. سیم‌پیچ متوسط تعادل مناسبی بین عمق و جدا بودن اهداف برقرار می‌کند. سیم‌پیچ بزرگ برای مناطق وسیع و باز و جست‌وجوی در عمق مناسب است. این گونه قادر خواهید بود در انواع مناطق و دشت‌ها بهترین عملکرد را از دستگاه انتظار داشته باشید. این مدل فلزیاب می‌تواند از مناطق پر از صخره و دارای منابع معدنی گرفته تا زمین‌های کشاورزی، سواحل و مناطقی که زباله در آن ریخته شده کاوش کند.

 

کاوش فلز به وسیله سه فرکانس صوتی مختلف:

فلزیاب CF77  نه تنها قادر است در اعماق زیاد کاوش کند بلکه می‌تواند فلزهای مختلف را تفکیک کند(نوع فلز را تشخیص دهد). از مزایای منحصر به فرد در ساخت این دستگاه این است که با  3 فرکانس صوتی خود فلزات غیر آهنی، طلا، و آهن را تفکیک می کند.

 

خرید دستگاه فلزیاب CF77 شرکت زرشناسان 09197977577
خرید دستگاه فلزیاب CF77
فروش فلزیاب و طلایاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

نتیجه گیری

در آخر توصیه ما برای شما عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت زرشناسان است که دارای 20سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت، زمین تست ، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت زرشناسان مراجعه کنید و یا با شماره 09197977577 تماس بگیرید و با مهندسین شرکت زرشناسان در ارتباط باشید.

 

  • نمایندگی فلزیاب زرشناسان :

    • فروش فلزیاب های اورجینال،با ضمانت اصالت دستگاه برای اطمینان شما
    • شرکت زرشناسان دارای زمین تست میباشد،برای تست دستگاه مورد نظر شما قبل خرید
    • دارای گارانتی برای تمامی دستگاها
    • تعمیرات و ارتقا انواع دستگاها

     

خرید فلزیاب 09014444903   جهت مشاوره با مشاوران مجرب شرکت زرشناسان با ما در تماس باشید.

 

شرکت زرشناسان

زرشناسان

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید،
همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت زرشناسان با ما در ارتباط باشید.
اینستاگرام زرشناسان
تلگرام زرشناسان

سوالکده (سوالات متداول فلزیاب)

خرید از دیجی کالا

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات


فلزیاب گوفایند ۲۰

فلزیاب گوفایند ۲۰

پین پوینتر MAKINGTEC

پین پوینتر MAKINGTEC

ردیاب ام اف 1100 پرو

ردیاب ام اف 1100 پرو

فلزیاب اسکوپر

فلزیاب اسکوپر

فلزیاب آژاکس امگا

فلزیاب آژاکس امگا

پروژه ها


فلزیاب آژاکس
جت اسکن مدل Z300
ردیاب تام ایکس 60
ردیاب ST 3000
ردیاب لوکاتورز ایکس ۶
ردیاب گلد هانترgold hunter

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
تماس با ما