خرید فلزیاب Treasure Navigator

خرید فلزیاب Treasure Navigator

خرید فلزیاب Treasure Navigator

فلزیاب Treasure Navigator قدرتمندترین و پیشرفته ترین عضو خانواده Treasure Navigator است. این اولین و تنها محصول در جهان است که دارای سیستم فرکانس مارپیچی (SFS) است که سیستم های جستجوی دوربرد را متحول کرده است. به لطف سیستم فرکانس مارپیچی و تنظیم خودکار زمین، می تواند به طور خودکار مناسب ترین فرکانس را برای فلزات و حفره های زیرزمینی انتخاب کند و جستجوها را بدون تأثیر مواد معدنی و سنگ معدن انجام دهد. با این دستگاه به راحتی می‌توانید طلا، الماس، سنگ های قیمتی، گنج های مدفون، آثار باستانی و گورستان ها، غارهای باستان شناسی و انواع مختلف را بیابید.

 

خرید فلزیاب Treasure Navigator 09197977577
خرید فلزیاب Treasure Navigator فروش فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

سیستم فرکانس مارپیچی چیست؟

این سیستم با سیستم های مارپیچی در مناطق وسیعی که به آشکارسازهای فاصله زیاد نیاز دارند کار می کند. هنگامی که دستگاه کار می کند، مدار فرستنده سیگنالی را به مدار گیرنده می فرستد. آنتن با تولید یک جریان مارپیچی به دستگاه کمک می کند که باعث می شود امواج در ثانیه بیش از 1000 برابر شوند.

با استفاده از این سیستم در فلزیاب تریژر نویگیتر، دستگاه می‌تواند با توجه به فلزات و اهدافی که جستجو می‌کند، مناسب ترین فرکانس را در نظر گرفته و بدون در نظر گرفتن مواد معدنی به کاوش و کشف آنها بپردازد. سیستم فرکانس مارپیچی برای یافتن مناسب ترین فرکانس برای فلز هدف با ارسال فرکانس ها به طور همزمان در محدوده های مختلف کیلوهرتز در حالت انتخاب شده در زیرزمین خدمت می کند. این ویژگی سیگنال های اهداف مدفون را احیا می کند و به سیستم گیرنده اجازه می دهد تا این اهداف را به ساده ترین و دقیق ترین روش شناسایی کند.

این سیستم که برای اولین بار توسط شرکت سازنده سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفت. سیستمی است که سیگنال ها را در محدوده فرکانسی مختلف به طور همزمان به زیر زمین ارسال می کند. با این سیستم، فرکانس ها را به صورت مارپیچی به طور مداوم به زیر زمین در محدوده فرکانس مشخص شده برای حالتی که در آن جستجو می کنید ارسال می کند. با تشخیص مناسب ترین فرکانس از این طریق، سیستم گیرنده را به سمت این فرکانس هدایت می کند. از آنجایی که مناسب ترین فرکانس به صورت مارپیچی گرفته می شود، از رفتن سیستم گیرنده شما به سمت مواد معدنی یا سیگنال های نادرست جلوگیری می کند و فرصت دقیق ترین تشخیص هدف را فراهم می کند.

خرید فلزیاب Treasure Navigator 09197977577
خرید فلزیاب Treasure Navigator فروش فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

ویژگی ها

دستگاه Treasure Navigator یک دستگاه شعاع زن با محدوده کاوشی وسیع است. سال ها آزمایش ، تحقیق و توسعه ، این شعاع زن را به مطلوب ترین دستگاه ها در سطح جهان تبدیل کرده است. همه ویژگی های منحصر به فرد در بهترین دستگاه ها به علاوه موارد دیگر در این طلایاب کاربر پسند ساخته شده اند. چه مبتدی و چه حرفه ای، این فلزیاب برای تمام افراد مناسب است.

فلزیاب Treasure Navigator ابزاری برای شکار گنج بسیار ساده تر به نسبت دستگاه های دیگر است که قادر به تولید انواع سیگنال های متناسب با هدف از جمله طلا، نقره، الماس و بسیاری موارد دیگر است. تمام سیگنال ها با استفاده از تکنیک های ریزپردازنده تولید می شوند تا دقت بسیار بالایی داشته باشند.

 

قابلیت ها

  • شناسایی دقیق هدف با استفاده از سیستم فرکانس مارپیچی
  • قابلیت حذف مواد معدنی از نتیجه جستجو
  • قابلیت حفره یابی
  • محدوده کاوش وسیع
  • کنترل آسان دستگاه
  • نمایشگر LCD
  • طراحی رابط گرافیکی با تم رنگی ثابت
  • دسترسی ساده به تغییر تنظیمات
  • فناوری قدرتمند موقعیت جغرافیایی برد بلند برای تشخیص اهداف از راه دور

عمق کاوش

فناوری های جدید و شاخصه های برتر به کار رفته در این دستگاه با ارائه سیستم های جستجوی مختلف، اهداف مختلف را با دقت بسیار بالا تا عمق 45 متر و برد رو به جلو 2500 متر کشف می‌کند.

خرید فلزیاب Treasure Navigator 09197977577
خرید فلزیاب Treasure Navigator فروش فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

قیمت فلزیاب Treasure Navigator

به دلیل وابستگی به نرخ ارز و واردات از کشورهای واسطه، قیمت دستگاه Treasure Navigator متغیر است. شما مشتریان عزیز برای اطلاع از قیمت روز محصولات و دریافت راهنمایی کامل خرید محصولات، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

  • نمایندگی فلزیاب زرشناسان :

    • فروش فلزیاب های اورجینال،با ضمانت اصالت دستگاه برای اطمینان شما
    • شرکت زرشناسان دارای زمین تست میباشد،برای تست دستگاه مورد نظر شما قبل خرید
    • دارای گارانتی برای تمامی دستگاها
    • تعمیرات و ارتقا انواع دستگاها

     

خرید فلزیاب 09014444903   جهت مشاوره با مشاوران مجرب شرکت زرشناسان با ما در تماس باشید.

 

شرکت زرشناسان

خرید فلزیاب پین پوینتر در دیجی کالا

زرشناسان

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید،
همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت زرشناسان با ما در ارتباط باشید.
اینستاگرام زرشناسان
تلگرام زرشناسان

سوالکده (سوالات متداول فلزیاب)

خرید از دیجی کالا

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات


فلزیاب گوفایند ۲۰

فلزیاب گوفایند ۲۰

پین پوینتر MAKINGTEC

پین پوینتر MAKINGTEC

ردیاب ام اف 1100 پرو

ردیاب ام اف 1100 پرو

فلزیاب اسکوپر

فلزیاب اسکوپر

فلزیاب آژاکس امگا

فلزیاب آژاکس امگا

پروژه ها


فلزیاب آژاکس
جت اسکن مدل Z300
ردیاب تام ایکس 60
ردیاب ST 3000
ردیاب لوکاتورز ایکس ۶
ردیاب گلد هانترgold hunter

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
تماس با ما