فلزیاب گرت ATX

فلزیاب گرت ATX

فلزیاب گرت ATX

فلزیاب گرت ATX محصول قدرتمندی از شرکت گرت | GAREETT آمریکاست. این دستگاه مجهز به امکانات منحصر به فردی است که آن را به یکی از بهترین انتخاب ها برای هر فردی که به دنبال گنج است می‌کند. این فلزیاب قادر به کشف فلزات تا عمق حدودی 1.5 متر با دقت بالا و حذف نویز می‌باشد. تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا به بررسی ویژگی ها و مشخصات این فلزیاب قوی بپردازیم.

 

فلزیاب گرت ATX 09197977577
فلزیاب گرت ATX فروش فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

ویژگی های فلزیاب ATX

فلزیاب گرت ای تی ایکس  Garrett ATX در زمین‌های مختلف مانند شوره زار و همچنین زمین‌های بسیار سخت و غیر قابل نفوذ استفاده می‌شود. جالب است بدانید که کیفیت ساخت و طراحی این فلزیاب به حدی بالا است که برخی آن را ضد ضربه می‌دانند

با استفاده از کلید های تنظیم این فلزیاب می‌توان آن را به گونه ای تنظیم کرد که فقط کاوش برای فلزات با ارزش و مواد با ارزش صورت بگیرد و به سیگنال های مواد بی ارزش و زائد واکنشی نشاند ندهد از این رو میتوان این دستگاه را در محیط هایی با آلودگی زیاد نیز مورد استفاده قرار داد و فقط به گنجیابی برای مواد با ارزش پرداخت بدون اینکه وجود مواد مزاحم تاثیر منفی در کارکرد این دستگاه داشته باشد.

این دستگاه می‌تواند در آب نیز به کاوش بپردازد و مواد داخل آب را نیز با استفاده از کویل های ضد آب قوی خود نمایان سازد پس در داخل رودخانه ها نیز می‌توانید به گنج یابی بپردازید .

 

فلزیاب گرت ATX 09197977577
فلزیاب گرت ATX فروش فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

 

فلزیاب گرت ATX دارای قابلیت تا شدن و جمع شدن را دارد به گونه ای که میتوان انرا در اندازه یک کیف تعبیه کرد زیرا می‌توان آن را بصورت 90 درجه تا  کرد و به مکان های دلخواه خود ببرید بدون اینکه کسی از این دستگاه با خبر شود. این دستگاه در زمین های مختلف تست شده است و میتواند در انواع زمین ها اعم از کوهستانی و بیابانی و شوره زار و … به کاوش بپردازد و تمامی اهداف ها در صورت وجود نمایان سازد.

1.گواهینامه IP68

از یکی از مهم ترین ویژگی های این طلایاب باید به خاصیت ضد آب بودن و ضد گرد و غبار بودن آن اشاره کنیم. شما می‌توانید تا عمق 3 متری آب بدون هیچ مشکلی به کاوش طلا بپردازید. زمانی که فلزیاب و یا گنج یاب شما ضد آب است، این موضوع به این معنی است که سیگنال دهی آن به دلیل استفاده طولانی مدت به مشکل بر نخواهد خورد.

2.ارگونومی ویژه و قابل تفکیک برای کاوش طلای بهتر

طراحی ارگونومیک به این معنی است که شما می‌توانید به راحتی و بدون اذیت شدن بدنتان به کاوش بپردازید و حتی حالت آن را با توجه به راحتی خود تنظیم کنید.

 

فلزیاب گرت ATX 09197977577
فلزیاب گرت ATX فروش فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

3.دارای حساسیت ویژه به برای کاوش طلا

این گنج یاب آمریکایی تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا شما در کاوش طلا کمترین میزان خطا را داشته باشید. علت این موضوع نیز بسیار ساده است، معمولا در کاوش فلزات گرانبها، اشیا باستانی اولویت اول همیشه طلا بوده و است. حساسیت ویژه این دستگاه برای کاوش طلا نیز در همین راستا است. از طرفی توجه داشته باشید که این فلزیاب قابلیت تفکیک بسیار بالایی دارد تا شما کمترین طلا در اندازه سکه و انگشتر را نیز از دست ندهید.

4. طراحی ضد ضربه بدنه

اما اگر شما سابقه کاوش طلا داشته باشید می‌دانید که مسیر رسیدن به منطقه کاوش معمولا سخت و پر از دست اندازه است. به همین دلیل است که گاهی تجهیزات در راه رسیدن دچار نقص فنی می‌شود. اما شما با فلزیاب گرت ای تی ایکس  Garrett ATX نگران چنین چیزی نخواهید بود.

5.دارای نویز گیر قوی

فلزیاب گرت ای تی ایکس  Garrett ATX دارای نویز گیرهای قوی می‌باشد، این ویژگی به شما کمک می‌کند که در فضای شهری نیز به دنبال طلا باشید. باید به شما بگویم که ویژگی نقطه زنی این دستگاه می‌تواند به صورت قابل توجه روی محل کاوش شما تاثیر گذار باشد.

 

فلزیاب گرت ATX 09197977577
فلزیاب گرت ATX فروش فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

قیمت فلزیاب گرت ATX

دستگاه گرت ATX یکی از قوی ترین و حرفه ای ترین فلزیاب های نقطه زن موجود در بازار است. با این دستگاه به راحتی می‌توانید به جستجوی طلا بپردازید. برای اطلاع از قیمت ها و خرید محصول با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

 

  • نمایندگی فلزیاب زرشناسان :

    • فروش فلزیاب های اورجینال،با ضمانت اصالت دستگاه برای اطمینان شما
    • شرکت زرشناسان دارای زمین تست میباشد،برای تست دستگاه مورد نظر شما قبل خرید
    • دارای گارانتی برای تمامی دستگاها
    • تعمیرات و ارتقا انواع دستگاها

     

خرید فلزیاب 09014444903   جهت مشاوره با مشاوران مجرب شرکت زرشناسان با ما در تماس باشید.

 

شرکت زرشناسان

خرید فلزیاب پین پوینتر در دیجی کالا

زرشناسان

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید،
همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت زرشناسان با ما در ارتباط باشید.
اینستاگرام زرشناسان
تلگرام زرشناسان

سوالکده (سوالات متداول فلزیاب)

خرید از دیجی کالا

2 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات


فلزیاب گوفایند ۲۰

فلزیاب گوفایند ۲۰

پین پوینتر MAKINGTEC

پین پوینتر MAKINGTEC

ردیاب ام اف 1100 پرو

ردیاب ام اف 1100 پرو

فلزیاب اسکوپر

فلزیاب اسکوپر

فلزیاب آژاکس امگا

فلزیاب آژاکس امگا

پروژه ها


فلزیاب آژاکس
جت اسکن مدل Z300
ردیاب تام ایکس 60
ردیاب ST 3000
ردیاب لوکاتورز ایکس ۶
ردیاب گلد هانترgold hunter

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
تماس با ما