فلزیاب گلد اسکن

فلزیاب گلد اسکن

فلزیاب گلد اسکن

قدرت تشخیص فلزیاب gold scan بالا و دقیق می باشد و همچنین توانایی تشخیص و شناسایی دقیق همه فلزات را دارد. این دستگاه فلزیاب مناسب برای همه ی شرایط مختلف زمین است. فلزات اسکن شده داخل دستگاه را به صورت ۳ بعدی نمایش می دهد. دستگاه فلزیاب Gold Scan ساخت آلمان می باشد.فلزیاب گلد اسکن دارای لوپ های جستجوگر ۲۵ سانتیمتری که توانایی اسکن فلزات بزرگ در عمق بالا را دارند و قابلیت اسکن سریع به دستگاه را داده است که این لوپ ها از نظر ساخت ضد آب هستند و برای مکان های سخت و پر از آب نیز میتوان از آن استفاده نمود. عمق کاوش فلزیاب سه بعدی گلد اسکن 5 متر است.

 

 

فلزیاب گلد اسکن
فلزیاب گلد اسکن
خرید و فروش فلزیاب و طلایاب در ارزان فلزیاب۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

 

 

لوپ ها

فلزیاب سه بعدی گلد اسکن شرکت کی تی اس کویل های بسیار قوی دارد تا اپراتور با استفاده از آن ها بهترین و دقیق ترین کاوش را انجام دهد بدون اینکه خللی در شناسایی هدف به وجود بیاید.

 

صفحه نمایشگر :

فلزیاب گلد اسکن صفحه نمایش تمام رنگی با کیفیت عالی دارد تا کاوشگر با استفاده از این مانیتور به راحتی از وجود هدف مطلع شود.

ردیاب سه بعدی :

یکی از ویژگی های این دستگاه سه بعدی بودن آن است که میتوان اهداف جست و جو شده را به صورت تصویر سه بعدی مشاهده کرد.

مدار فلزیاب گلد اسکن

همچنین شما قادر هستید بدون نیاز به کامپیوتر فلزات اسکن شده را تشخیص بدهید. این کار با استفاده از نمایشگر اعداد در فلزیاب گلد اسکن انجام می پذیرد. طرز کار بدون واحد الکترونیکی بصورتی است که فلزات سبک مانند آلومینیوم را با عدد ۲۰ تا ۴۰ , مس را با ۴۰ تا ۶۰ , آهن را با ۶۰ تا ۸۰ و فلزات گرانبها مانند طلا را با اعداد بالای ۱۰۰ نشان می دهد.

دستگاه فلزیاب گلد اسکن دارای کویل های جستجوگر ۲۵ سانتیمتری که توانایی اسکن فلزات بزرگ در عمق بالا را دارند و قابلیت اسکن سریع به دستگاه را داده است که این کویل ها از نظر ساخت ضد آب هستند و برای مکان های سخت و پر از آب نیز میتوان از آن استفاده نمود.

 

 

فلزیاب گلد اسکن
فلزیاب گلد اسکن
خرید و فروش فلزیاب و طلایاب در ارزان فلزیاب۰۹۱۹۷۹۷۷۵۷۷

 

ویژگی های فلزیاب سه بعدی Gold Scan شامل موارد زیر می باشد :

  • سیستم کارکرد رادار میدان یاب مغناطیسی Magnet
  • امکان اجرای همزمان صوت و تصویر
  • مجهز به مانیتور اختصاصی با نرم افزار تک بعدی و سه بعدی
  • مجهز به سنسور 50 سانتی
  • دارای حالت Mode Live برای بررسی همزمان و زنده تصاویر در حرکت Live Scan
  • مجهز حالت عمق گیری فلزات به صورت خیلی دقیق
  • امکان بالانس اتوماتیک و دستی زمین
  • دارای حالت تنظیم حساسیت زمین برای کارکردن در تمام شرایط
  • اندازه کوچک و کم حجم و حمل آسان

 

 

قیمت فلزیاب گلد اسکن

فلزیاب اطلاعات هدف از قبیل اندازه عمق و نوع جنس (با ارزش بودن یا نبودن) توسط یک کامپیوتر و به صورت بی سیم (وایرلس) کار می کند و نرم افزار خاص در فلزیاب گلد اسکن به صورت مجزا انجام میشود که باعث می شود این دستگاه فلزیاب در رده فلزیاب های حرفه ای به شمار بیاید. نحوه کارکرد این دستگاه اینطور است که اسکن انجام شده را به کامپیوتر منتقل می کند و شما می توانید فلزات اسکن شده را به صورتت ۳ بعدی مشاهده کنید.

امروزه دو تکنولوژی وی ال اف و پالسی بیشترین نقش را در ساخت فلزیاب دارند. به دلیل بالا بودن مقدار کانی های معدنی در خاک ایران استفاده از دستگاه‌های پالسی پیشنهاد می شود به علاوه بر داشتن عمق نفوذ بیشتر از حساسیت کمتری نسبت به این کانی ها برخوردار هستند.

همچنین برای خرید فلزیاب و اطلاع از قیمت فلزیاب می توانید با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید. شرکت زرشناسان با 20 سال سابقه کار در زمینه خرید و فروش فلزیاب در تهران مستقر هستند.

 

 

 

 

زرشناسان خرید فلزیاب پین پوینتر در دیجی کالازرشناساناگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید،
همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت زرشناسان با ما در ارتباط باشید.
اینستاگرام زرشناسان
تلگرام زرشناسان

سوالکده (سوالات متداول فلزیاب)

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات


فلزیاب گوفایند ۲۰

فلزیاب گوفایند ۲۰

پین پوینتر MAKINGTEC

پین پوینتر MAKINGTEC

ردیاب ام اف 1100 پرو

ردیاب ام اف 1100 پرو

فلزیاب اسکوپر

فلزیاب اسکوپر

فلزیاب آژاکس امگا

فلزیاب آژاکس امگا

پروژه ها


فلزیاب آژاکس
جت اسکن مدل Z300
ردیاب تام ایکس 60
ردیاب ST 3000
ردیاب لوکاتورز ایکس ۶
ردیاب گلد هانترgold hunter

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
تماس با ما