گنج یاب تصویری

گنج یاب تصویری

گنج یاب تصویری

گنج یاب تصویری. دستگاهی است که با استفاده از فناوری های پیشرفته. برای تشخیص فلزات زمین طراحی شده است. این دستگاه‌ها قابلیت این را دارند تا تصویری زنده و سه بعدی از آنچه زیر زمین پنهان شده است. را نمایش دهند. فلزیاب تصویری نوعی فلزیاب عمقی است که می‌تواند تا در عمق زیادی از زمین نفوذ کند و مکان فلزات، عیار، اندازه و عمق آنها را با دقت تعیین کند. این دستگاه‌ها برای کشف گنجینه‌ها، معدن‌کاوی، بازیافت فلزات و کاربردهای صنعتی دیگر استفاده می‌شوند.

 

 

گنج یاب تصویری 09197977577
گنج یاب تصویری فروش فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

 

طرز کار فلزیاب های تصویری

فلزیاب تصویری از الگوی مشخصی از تکنولوژی الکترومغناطیسی برای تشخیص فلزات استفاده می کند. دستگاه یک سیگنال الکترومغناطیسی ارسال می کند که وقتی با فلز برخورد می کند، به صورت یک سیگنال با فرکانس متفاوتی بازتاب می شود. آن سیگنال بازتاب یافته سپس توسط دستگاه گرفته می شود.

اکثر دستگاه های فلزیاب تصویری یک صفحه نمایش دارند. که جزئیاتی در مورد فلزهایی که در زیر زمین پیدا شده اند. را نمایش می دهد. این جزئیات می توانند شامل عمق دفن فلز، نوع فلز و حتی شکل و اندازه آن باشد. همیشه به خاطر داشته باشید که کار با فلزیاب تصویری نیاز به کمی تمرین، تجربه و درک مفهوم فیزیکی دارد. با خرید دستگاه فلزیاب تصویری مورد نظر خود از شرکت آسیامدرن آموزش کامل کار با دستگاه و تست عملکرد آن برای شما توسط متخصصین شرکت، انجام می شود تا بهترین خرید را داشته باشید.


”شرکت های تولید فلزیاب، انواع مختلف و گسترده ای از فلزیاب ها را به بازار معرفی می کنند. این ممکن است انتخاب را برای مشتریان کمی دشوار کند. در کل پیش از خرید باید اهداف و نیازها را مورد توجه قرار داد و با در نظر داشتن معیارهایی اقدام به خرید فلزیاب کرد. جمع آوری اطلاعات هرچه بیشتر پیش از خرید به شما کمک می کند تا در نهایت انتخاب بهتری داشته باشید. ما در سایت، مقاله های بسیاری برای راهنمایی شما عزیزان منتشر کرده ایم. برای آشنایی با بهترین دستگاه فلزیاب تصویری نیز می‌توانید مقاله بهترین دستگاه گنج یاب تصویری را بخوانید.“


 

 

گنج یاب تصویری 09197977577
گنج یاب تصویری فروش فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

 

آموزش کار با فلزیاب تصویری

استفاده از یک فلزیاب تصویری. ممکن است در ابتدا. کمی پیچیده به نظر برسد. اما با تمرین و زمان، شما می توانید آن را به خوبی متوجه شوید. در زیر. چند مرحله کلیدی برای کار با یک دستگاه فلزیاب تصویری. آمده است.

  1. بررسی کتابچه راهنما: قبل از شروع، اطمینان حاصل کنید که کتابچه راهنمای دستگاه را با دقت مطالعه کرده اید.

  2. تنظیمات دستگاه: سعی کنید دستگاه را بر اساس نیازهای خود تنظیم کنید. این ممکن است شامل تنظیم حساسیت، برنامه بررسی فلزات خاص، و یا تنظیمات دیگر باشد.

  3. عملیات جستجو: به آرامی دستگاه را روی سطح زمین حرکت دهید. نگاهی به صفحه نمایش بیندازید. تا نمودارها و تصاویر ارائه شده. توسط دستگاه را ببینید.

  4. تشخیص فلز: وقتی دستگاه یک فلز را شناسایی کرد، آن را نشان می دهد و یک صدا می دهد. صفحه نمایش می تواند اطلاعاتی در مورد نوع فلز، اندازه و عمق آن به شما بدهد.

  5. تمیز کردن و شناسایی: پس از بیرون آوردن فلز. با یک دستمال تمیز کرده و برای شناسایی بیشتر یا ارزش گذاری به متخصص مراجعه کنید.

یاد بگیرید با دستگاه خود کاوش را تجربه کنید و آن را بر اساس نیاز خود سفارشی کنید. انواع مختلف فلزیاب ممکن است ویژگی های متفاوتی داشته باشند، بنابراین یادگیری چگونگی استفاده از دستگاه خاص خود ممکن است کمی زمان ببرد. آموزش کامل کار با دستگاه. در شرکت زرشناسان به شما داده خواهد شد.

گنج یاب تصویری 09197977577
گنج یاب تصویری فروش فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

عمق زنی فلزیاب تصویری

عمق زنی فلزیاب‌های تصویری بسیار متغیر است و بستگی به چندین عامل دارد. برخی از این عوامل شامل نوع دستگاه، نوع فلز، اندازه هدف، شرایط زمین (مانند تراوش یا معدنی بودن)، ساختار زمین (مانند تشدید و جهت مغناطیسی) و حتی تجربه و مهارت کاربر است.

به طور کلی، برخی از فلزیاب‌های تصویری می توانند تا عمق 1 تا 3 متر در زمین نفوذ کنند. برای مثال، برخی از دستگاه‌های پیشرفته مانند Nokta Invenio می توانند تا عمق حدودا 4 متر برسند، در حالی که دستگاه‌های فلزیاب تصویری مانند Rover C4 قادر به کشف فلزات و فضاهای خالی تا عمق حدود 20 متر هستند.

اهداف فلزیاب های تصویری

فلزیاب‌های تصویری قادر به تشخیص و شناسایی انواع مختلف فلزات هستند. مانند طلا، نقره، آهن، برنج و نیکل به عنوان مثال. با استفاده از الگوریتم‌های پیچیده، آن‌ها می‌توانند سیگنال‌هایی که فلزات ایجاد می‌کنند را تجزیه و تحلیل کرده و پاسخ‌های متفاوت برای انواع مختلف فلزات همچنین اندازه و شکل فلز را تولید کنند.

با این حال، توانایی فلزیاب تصویری برای تشخیص انواع مختلف فلزات به دقت فلزیاب و تنظیمات خاص آن بستگی دارد. برخی فلزیاب‌ها می‌توانند در تشخیص بین فلزات مختلف، مانند طلا و نقره، یا بین فلزات ارزشمند و ضایعات فلزی، مانند برنج و زباله، با دقت بیشتری عمل کنند.

قیمت فلزیاب های تصویری

فلزیاب‌های تصویری دارای محدوده قیمت گسترده‌ای هستند و هزینه نهایی بستگی به مشخصات خاص و کاربردهای موردنیاز شما دارد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات کامل تر، مشاوره صفر تا صد خرید فلزیاب و قیمت فلزیاب های تصویری مورد نظرتان با کارشناسان شرکت زرشناسان در تماس باشید.

  • نمایندگی فلزیاب زرشناسان :

    • فروش فلزیاب های اورجینال،با ضمانت اصالت دستگاه برای اطمینان شما
    • شرکت زرشناسان دارای زمین تست میباشد،برای تست دستگاه مورد نظر شما قبل خرید
    • دارای گارانتی برای تمامی دستگاها
    • تعمیرات و ارتقا انواع دستگاها

     

خرید فلزیاب 09014444903   جهت مشاوره با مشاوران مجرب شرکت زرشناسان با ما در تماس باشید.

 

شرکت زرشناسان

خرید فلزیاب پین پوینتر در دیجی کالا

زرشناسان

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید،
همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت زرشناسان با ما در ارتباط باشید.
اینستاگرام زرشناسان
تلگرام زرشناسان

سوالکده (سوالات متداول فلزیاب)

خرید از دیجی کالا

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات


فلزیاب گوفایند ۲۰

فلزیاب گوفایند ۲۰

پین پوینتر MAKINGTEC

پین پوینتر MAKINGTEC

ردیاب ام اف 1100 پرو

ردیاب ام اف 1100 پرو

فلزیاب اسکوپر

فلزیاب اسکوپر

فلزیاب آژاکس امگا

فلزیاب آژاکس امگا

پروژه ها


فلزیاب آژاکس
جت اسکن مدل Z300
ردیاب تام ایکس 60
ردیاب ST 3000
ردیاب لوکاتورز ایکس ۶
ردیاب گلد هانترgold hunter

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
تماس با ما