بررسی ردیاب گلد لجند

بررسی ردیاب گلد لجند

بررسی ردیاب گلد لجند

بررسی ردیاب گلد لجند ؛ دستگاه ردیاب گلد لجند یک نوع شعاع زن یونی است که توسط شرکت فلزیاب جئو گراند آلمان در ابعاد بسیار جمع و جور و کاربر پسند تولید شده است.  گلد لجند دارای فناوری پیشرفته از جمله شعاع زنی با متراژ برد طولانی و تشخیص میدان یونی (یون یاب) و همچنین دارای پنج سیستم جستجوی یکپارچه است که ابزارهای لازم را برای کشف گنج های مدفون در اعماق قابل توجه در اختیار کاوشگر قرار می دهد.

بررسی ردیاب گلد لجند09197977577
بررسی ردیاب گلد لجند09197977577 فروش فلزیاب در شرکت زرشناسان

امکانات ردیاب GOLD LEGEND عبارتند از

  • اسپیکر داخلی ۳ واتاب
  • باتری لیتیوم یونی قابل شارژ
  • لیزر ۶۵۰ نانومتر / ۵ مگاوات
  • قابلیت لرزش هنگام شناسایی اهداف
  • دمای عملیاتی ۰ تا ۴۰ درجه سانتیگراد
  • وزن ۳۲۰۰ گرم
  • دارای ۵ سیستم جستجو
  • واحد دسته بی سیم
  • آنتن های RF
  • درفترچه راهنمای کاربران
  • کارت گارانتی
  • فرکانس  ۷۲ مگاهرتز
  • نوع حافظه SD با ظرفیت ۲ گیگابایت
  • بلندگو خروجی صدا + هدست
  • جک نوع ۳٫۵ میلی متر
  • تشخیص انواع فلزات و مواد معدنی
  • تشخیص طلا و اشیای مدفون ساخته شده
  • کشف آثار باستانی
  • دارای سنسور های هوشمند

سیستم های جستجو ردیاب گلد لجند

دستگاه فلزیاب Gold Legend از جمله ابزارهای پیشرفته و محبوب در زمینه یابش و تشخیص فلزات و حفره‌های زیرزمینی است . که بر پنج مکانیزم جستجو اصلی به شرح ذیل استوار گشته است:

  1. سیستم برد بلند (Long Range System): این سیستم از فناوری خاصی بهره می‌برد که به کاوشگر اجازه می‌دهد تا از فواصل دور یا در عمق زیاد، اهداف فلزی عمیق و گنجینه‌های مدفون را شناسایی کند.
  2. سیستم حالت آزاد (Free Mode System): این حالت به کاربر امکان می‌دهد تا فرکانس خاصی را برای نوع مشخصی از فلز تعیین کرده و جستجوی متمرکزتری انجام دهد.
  3. سیستم عمق هوشمند (Smart Depth System): از طریق این سیستم می‌توان عمق اهداف دفن شده زیر زمین را دریافت و تحلیل نمود. این امکان به کاوشگر کمک می‌کند تا درک بهتری از محل دقیق و عمق اهداف داشته باشد.
  4. سیستم یونی (Ionic System): این سیستم جستجو بر اساس تکنولوژی جدید، میدان‌های یونی ناشی از اهداف فلزی دفن شده را شناسایی می‌کند.
  5. سیستم بیونیک (Bionic System): این سیستم به کاربر اجازه می‌دهد تا جستجوی هدفمند و متمرکز بر یک نوع خاص فلز مثل طلا را انجام دهد و می‌تواند سیگنال‌های مربوط به اهداف مشابه را در محدوده اطراف شناسایی کند.

با استفاده از این سیستم‌ها، کاربران می‌توانند اهداف زیرزمینی مانند طلا، نقره، مس، الماس و سایر فلزات گرانبها را تا عمق 40 متری شناسایی و ردیابی نمایند. علاوه بر این، Gold Legend قابلیت کشف حفره‌ها و فضاهای خالی زیرزمینی مانند غارها، تونل‌ها و گنج‌های مدفون را نیز دارد.

از نظر طراحی، Gold Legend دارای رابط کاربری گرافیکی و بصری مدرن است . که همچنین این دستگاه با ارائه چندین زبان از جمله فارسی، انگلیسی و عربی، تجربه کاربری مناسبی را برای افراد از کشورهای مختلف فراهم می‌کند.

سیستم جستجوی بیونیک Gold Legend

به روشی مشابه مانند سیستم یونی کار می کند، اما تفاوت این است که در اینجا سیگنال های یونی از یک جسماین بدان معناست که در سیستم جستجوی یونی، جستجو تصادفی است. در این سیستم نوع فلزی که باید جستجو شود در محیط اطراف با هدایت سنسور هوشمند به سمت نمونه ای از فلزی که باید جستجو شود. به عنوان مثال یک سکه نقره یا یک قطعه طلا تعیین می شود.

بررسی ردیاب گلد لجند09197977577 فروش فلزیاب در شرکت زرشناسان

سیستم جستجوی یونی

بر اساس یک فناوری کاملاً جدید توسعه یافته است، که اولین در نوع خود در دستگاه ها است. نشان دهنده پیشرفت بزرگی نسبت به سیستم سنتی قبلی است. جایی که فناوری جدید امکان تشخیص دقیق‌تر میدان‌های یونی حاصل از اهداف فلزی مدفون در زیر زمین را فراهم می‌کند که دریافت و پردازش دقیق سیگنال‌ها را تضمین می‌کند، با قابلیت کنترل برخی از تنظیمات سیگنال روی صفحه برای اطمینان از نتایج دقیق، کاوش فلزات را راحت تر میکند.

جستجوی میدان‌های یونی ناشی از اهداف بالقوه از طریق سنسور هوشمند انجام می‌شود، که یک کاوشگر جستجوی ویژه با فناوری جدید برای جستجوی دقیق است و در یک درگاه ویژه در سمت جلوی واحد اصلی دستگاه نصب می‌شود.د.

هنگام انتخاب سیستم یونی، صفحه جستجو دو نوار پیشرفت را نشان می دهد، اولین نوار در بالا که قدرت سیگنال دریافتی از یک هدف فلزی مانند طلا یا آهن را منعکس می کند. نوار پیشرفت پایین قدرت سیگنال ناشی از فضای خالی زیرزمینی مانند تونل، قبر یا زیرزمین را بیان می کند. مقادیر به صورت مقادیر درصد و مربوط به فاصله از هدف، اندازه آن و محیط اطراف ارائه می شوند.

سیستم عمق هوشمند

یک سیستم منحصر به فرد است که از طریق آن میتوان عمق اهداف مدفون شده در زیر زمین را با تقریبی دقیق محاسبه کرد. در این سیستم استفاده از روش معینی که شامل حرکت از محل هدف بالقوه در دو جهت مختلف و انتظار تا حرکت بیش از ۷۰ درجه آنتن ها در هر بار می باشد سپس دستگاه مقدار عمق هدف بالقوه را بر اساس آن تخمین می زند

بررسی ردیاب گلد لجند09197977577 فروش فلزیاب در شرکت زرشناسان

عمق زنی ردیاب گلد لجند

دستگاه ردیاب گلد لجند با بهره گیری از 5 سیستم جستجوی دقیق قادر به شناسایی انواع فلزات و قطعات طلا، غارها و راهرو های پنهان شده زیر زمین تا عمق 40 متر می‌باشد.

کاربرد GOLD LEGEND در تشخیص فلزات چیست؟

gold legend قابلیت تشخیص انواع فلزات و مواد معدنی آنها مانند نقره، مس پلاتین و آهن را دارد.

 

شرکت زرشناسان

خرید فلزیاب پین پوینتر در دیجی کالا

زرشناسان

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید،
همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت زرشناسان با ما در ارتباط باشید.
اینستاگرام زرشناسان
تلگرام زرشناسان

سوالکده (سوالات متداول فلزیاب)

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات


توضیحات فلزیاب مورگان 5000

توضیحات فلزیاب مورگان 5000

توضیحات ردیاب بی آر 50

توضیحات ردیاب بی آر 50

خرید فلز یاب و طلایاب

خرید فلز یاب و طلایاب

ردیاب BR 800 P بی ار 800 پی

ردیاب BR 800 P بی ار 800 پی

بررسی فلزیاب پالس دایو

بررسی فلزیاب پالس دایو

پروژه ها


فلزیاب آژاکس
جت اسکن مدل Z300
ردیاب تام ایکس 60
ردیاب ST 3000
ردیاب لوکاتورز ایکس ۶
ردیاب گلد هانترgold hunter

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
تماس با ما