بهترین ردیاب و شعاع زن

بهترین ردیاب و شعاع زن

بهترین ردیاب و شعاع زن

در این مقاله قصد داریم داریم در رابطه با معرفی بهترین ردیاب و شعاع زن و خرید فلزیاب اطلاعات لازم و کافی را در اختیار شما کاربران گرامی و عزیز قرار دهیم. ردیاب و شعاع زن ها در صنف دفینه یابی و گنج یابی مورد استفاده قرار می گیرد. نسبت به سایر فلزیاب ها دارای قدمت بیشتری هستند.

اگر شما بخواهید در یک منطقه وسیع با استفاده از فلزیاب شروع به کاوش کنید. مدت زمان زیادی را باید صرف کنید تا بتوانید به نتیجه مطلوب برسید. ذکر این نکته نیز الزامی است که محدوده عملکرد فلزیاب ها بسیار محدود تر از ردیاب و شعاع زن ها است. این محدودیت ها باعث شد. تا استفاده از شعاع زن ها و ردیاب ها بسیار سریع یک منطقه وسیع را در مدت زمان کوتاه کاوش کنند.

عملکرد شعاع زن حرفه ای

شعاع زن و ردیاب ها بر اساس انتشار امواج و فرکانس های خاص عمل می کنند. این بدین معناست که برای هر کدام از فلزات که درای فرکانس خاص هستند. که با انتشار این فرکانس در محیط محل مورد کاوش باعث می شود فلز مورد نظر را ردیابی کنند. بر خلاف تصور عامه ردیاب ها عملکرد دیجیتال ندارند و بیشترین نقش را اپراتور ها ایفا می کنند. بر خلاف فلزیاب ها که سیستم را روشن می کنید و هیچ تاثیری در عملکرد دستگاه فلزیاب ندارید و هر جا فلز باشد به شما هشدار می دهد.

نحوه استفاده از ردیاب ها و شعاع زن ها با دستگاه فلزیاب و گنج یاب و طلا یاب فرق دارد و نیازمند تجربه اپراتور است. برای مهارت یافتن در این زمینه حداقل باید یک سال با سیستم ردیاب کار کنید تا بتوانید به مهارت لازم دست پیدا کنید. علاوه بر این که کار با ردیاب ها نیاز به آموزش و کسب مهارت لازم دارد. آنالیز و تفسیر کار پیچیده ای است. و انتظار داشتن نتیجه سریع کار بیهوده ایی است.

 

 

بهترین ردیاب و شعاع زن 09197977577
بهترین ردیاب و شعاع زن خرید فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

 

بهترین دستگاه شعاع زن طلا

در ادامه این مقاله به معرفی بهترین دستگاه شعاع زن طلا خواهیم پرداخت. در این مقاله دستگاه هایی را نام برده ایم که در بین مشتریان همیشگی شرکت آسیا مدرن بسیار محبوب و پرفروش بوده است. برای انتخاب بهترین دستگاه شعاع زن طلا برای نیاز خود، بهتر است. با توجه به نیازها و بودجه خود، از مشخصات فنی و ویژگی‌های هر دستگاه، به عنوان یک مشتری آگاه، بهترین تصمیم را بگیرید.

ردیاب رادیون 2020

کم حجم ترین و پیشرفته ترین سیستم سال 2017. تکنولوژی جدید و دیده نشده در این دستگاه استفاده شده است. که در جهت بالا بردن دقت و قدرت بهینه سازی شده است. شعاع زن رادیون 2020 با تکنولوژی جدید و دیده نشده. که قدرت کاوش این ردیاب حرفه ای طلا در عمق 20 متری. با سوپر سنسور های چند جهته برای کاوش اعماق زمین مناسب می باشد. توانایی کاوش فلزات و غیر فلزیات که دارای حوزه های مغناظیسی و واکنش های یونی شده اند. در شعاع 2000 متری را دارد.

 

 

بهترین ردیاب و شعاع زن 09197977577
بهترین ردیاب و شعاع زن خرید فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

 

ردیاب aks

دستگاه ردیاب AKS. در یافتن گنج طلا مظهر برتری است. چرا که این دستگاه استثنایی. فراتر از انتظارات ساخته شده است. با پیشرفت و توسعه توان پردازش سیگنال الکترومغناطیسی، درصد موفقیت قابل توجه آن تا 93.8 درصد افزایش یافت. AKS دستگاهی جامع برای اکتشاف بی بدیل است. مجهز به قدرتی بالا برای یافتن گنجینه پنهان شما.

شعاع زن حرفه ای st 3000

دستگاه st 3000 بهترین دوست شکارچیان گنج در زمین های بزرگ است. همان طور که مشخص است، برای دشوار ترین مسئله شکارچیان میتوان استفاده نمود. این شعاع زن حرفه ای طلا نتایج بسیار خوبی را در سازه های زمین معدنی و زمین های سخت به دست می آورد. همچنین می تواند تا شعاع 1800 متر را برای شما به جستجو بپردازد. البته این دستگاه می تواند تا عمق 15 متر زیر زمین را به جستجو بپردازد.

 

 

بهترین ردیاب و شعاع زن 09197977577
بهترین ردیاب و شعاع زن خرید فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

 

ردیاب گلد هانتر

این ردیاب علاوه بر ردیابی فلزات با ارزش قادر است که فضاهای خالی و سنگهای قیمتی را نیز ردیابی نماید. ردیاب گلد هانتر نوعی که شما آن را از لیست انتخاب خواهید کرد، تا 35 متر زیر زمین جستجو می کند. هنگامی که دستگاه سیگنال را دریافت می کند سیگنال را بطور خودکار به سمت هدف هدایت می کند. ردیاب گلد هانتر (Gold Hunter) یکی از دستگاه‌های طلا‌یابی و جستجوی فلزات است که برای شناسایی مواد فلزی و غیرفلزی در زمین استفاده می‌شود. این دستگاه از تکنولوژی جدیدی برای شناسایی مواد فلزی و غیرفلزی استفاده می‌کند و دارای قابلیت‌هایی مانند تشخیص مواد فلزی در عمق‌های مختلف، تشخیص نوع فلزات، تشخیص مواد غیرفلزی، تشخیص مواد معدنی و آب‌های زیرزمینی است.

 

 

بهترین ردیاب و شعاع زن 09197977577
بهترین ردیاب و شعاع زن خرید فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

 

قیمت دستگاه شعاع زن طلا

به دلیل نوسانات ارزی و وجود تورم قیمت دستگاه شعاع زن طلا بسیار متغیر است. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. همان طور که مستحضر هستید شرکت زرشناسان بیش از دو دهه است. که در زمینه تولید انواع فلزیاب تصویری، فلزیاب پالسی، فلزیاب انتن راداری و دستگاه های معدن یاب فعالیت می کند. برای خرید فلزیاب با شرکت زرشناسان در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

 

 

  • نمایندگی فلزیاب زرشناسان :

    • فروش فلزیاب های اورجینال،با ضمانت اصالت دستگاه برای اطمینان شما
    • شرکت زرشناسان دارای زمین تست میباشد،برای تست دستگاه مورد نظر شما قبل خرید
    • دارای گارانتی برای تمامی دستگاها
    • تعمیرات و ارتقا انواع دستگاها

     

خرید فلزیاب 09014444903   جهت مشاوره با مشاوران مجرب شرکت زرشناسان با ما در تماس باشید.

 

شرکت زرشناسان

خرید فلزیاب پین پوینتر در دیجی کالا

زرشناسان

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید،
همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت زرشناسان با ما در ارتباط باشید.
اینستاگرام زرشناسان
تلگرام زرشناسان

سوالکده (سوالات متداول فلزیاب)

خرید از دیجی کالا

مقالات


دستگاه نقطه زن جبرا

دستگاه نقطه زن جبرا

ردیاب دلتا

ردیاب دلتا

فلزیاب نقطه زن کوچک

فلزیاب نقطه زن کوچک

اسکنر RX7000

اسکنر RX7000

فلزیاب کوینیکس زد 6

فلزیاب کوینیکس زد 6

فلزیاب تصویری پروتون

فلزیاب تصویری پروتون

پروژه ها


فلزیاب آژاکس
جت اسکن مدل Z300
ردیاب تام ایکس 60
ردیاب ST 3000
ردیاب لوکاتورز ایکس ۶
ردیاب گلد هانترgold hunter

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
تماس با ما