بهترین فلزیاب جهان

بهترین فلزیاب جهان

بهترین فلزیاب جهان

حتما شما هم برای خرید فلزیاب با یک جستجو در اینترنت با لیست بی پایانی از محصولات مواجه شده اید. تعداد فلزیاب ها آنقدر زیاد هست که هر کدام آن ها پاسخگوی نیازها و اهداف متفاوت افراد باشند. اما بین تمام این محصولات، بهترین فلزیاب جهان کدام است؟

انتخاب یک دستگاه فلزیاب به عنوان بهترین آنها ساده نیست. زیرا هرکدام از این دستگاه ها ویژگی های منحصر بفرد خود را دارند که باعث می‌شود یک دستگاه در زمینه خودش بهترین باشد. به عنوان مثال یک دستگاه اسکنر یا ردیاب را نمی‌توان با یک دستگاه فلزیاب نقطه زن به خوبی مقایسه کرد. چرا که هر کدام از آنها برای یک هدف خاص طراحی و ساخته شده اند.

بنابراین اولین و مهم ترین گام برای انتخاب یک دستگاه این است که از نیاز خود آگاه باشید. فلزیاب های نقطه زن و بوقی عموما خواسته های اکثر جستجوگران را برآورده می‌سازند. زیرا بزرگترین و شناخته شده ترین کمپانی های ساخت فلزیاب در سطح جهان همواره در حال ارتقاء و پیشرفته سازی این نوع از فلزیاب های خود هستند.

 

بهترین فلزیاب جهان 09197977577
بهترین فلزیاب جهان فروش فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

 

اگر شما نیز در جستجوی طلا و فلزات باارزش، حتی گنجینه های مدفون در زمین هستید، می‌توانید روی فلزیاب های نقطه زن حساب باز کنید. این نوع فلزیاب ها با توجه به مدل و برند، محدوده قابل توجهی از زمین را با دقت به جستجوی انواع فلزات می‌پردازند و وجود هر نوع دفینه ای در زمین را می‌توانند به کاربر اطلاع دهند.

حالا بهترین فلزیاب نقطه زن کدام است؟

تنوع این نوع محصولات ممکن است باعث سردرگمی خریدار شود. اما مواردی هستند که باید به عنوان معیار خرید در نظر گرفته شوند تا شما از نتیجه خرید خود رضایت داشته باشید. قیمت، کیفیت ساخت محصول ، وزن دستگاه و عمق جستجو از مهم ترین نکاتی هستند که هنگام خرید باید مورد بررسی قرار دهید.

در این قسمت به معرفی فلزیاب Deus II می‌پردازیم. این فلزیاب تمام فاکتورهای حیاتی مورد نیاز برای یک فلزیاب خوب را داراست.

 

معرفی فلزیاب Deus II

فلزیاب Deus II توسط شرکت فرانسوی XP Metal Detectors تولید و به بازار عرضه شده است. این یک دستگاه بسیار پیشرفته بوده که هم برای علاقه‌مندان برای تفریح و هم برای فلزیابی حرفه‌ای کاربرد دارد و به دلیل تطبیق‌پذیری و عملکرد در محیط‌های مختلف، بسیار شناخته شده است. به‌طور کلی، Deus II یک فلزیاب جذاب در بین علاقه‌مندان و حرفه‌ای‌هاست و اغلب به‌عنوان یکی از برترین فلزیاب‌های موجود در بازار معرفی می‌شود.

 

بهترین فلزیاب جهان 09197977577
بهترین فلزیاب جهان فروش فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

 

مشخصات فلزیاب Deus II

  • وزن سبک و طراحی ارگونومیک
  • عملکرد بالا در تمام محیط های عملیاتی
  • حذف نویزهای اضافه محیط
  • تفکیک گسترده و دقیق
  • استفاده از چند فرکانس همزمان و سریع

 

قابلیت کاوش بدون محدودیت

فناوری FMF در فلزیاب دئوس 2، عمق تشخیص بیشتر، دقت شناسایی بالاتر و عملکرد بسیار بهتر در آب نمک را نسبت به هر دستگاه‌های دیگر در اختیار کاربر قرار می‌دهد. انتخاب فرکانس‌های جست‌وجو بین 4 کیلوهرتز و 45 کیلوهرتز به این معنی است که این دستگاه می‌تواند طیف وسیع‌تری از انواع اهداف را به‌طور هم‌زمان شناسایی کند.

سبک و ضد آب

ساختار بادوام این فلزیاب وزن بسیار سبک (حدود 750 گرم) دارد. این محصول ضد آب است و در در عمق 20 متری هم می‌توان از آن استفاده کرد. یکی دیگر از برتری‌های آن، قابلیت تلسکوپی بودن آن است؛ یعنی به‌راحتی می‌توان آن را جمع و کوچک کرد. همچنین این فلزیاب از طراحی پیشرفته‌ای برای شناسایی اهداف در هر محیطی برخوردار است.

طراحی ارگونومیک

دستگاه Deus 2 یک فلزیاب سبک وزن با طراحی تکه‌تکه منحصربه‌فرد و شفت های جمع شونده است. شما با شفت می‌توانید به راحتی دستگاه را به حالت جمع‌وجور در آورده تا در زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید، کمترین فضا را برایتان اشغال کند.

 

بهترین فلزیاب جهان 09197977577
بهترین فلزیاب جهان فروش فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

 

عمق زنی

دستگاه فلزیاب دئوس 2 می‌تواند با دقت بسیار بالا، کمترین میزان خطا و قابلیت تفکیک دقیق فلزات، انواع آنها را در عمق 2 متری زمین جستجو کند.

قیمت فلزیاب Deus II

به دلیل وابستگی به نرخ ارز و واردات از کشورهای واسطه، قیمت دستگاه Deus II متغیر است. شما مشتریان عزیز برای اطلاع از قیمت روز محصولات و دریافت راهنمایی کامل خرید محصولات، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

  • نمایندگی فلزیاب زرشناسان :

    • فروش فلزیاب های اورجینال،با ضمانت اصالت دستگاه برای اطمینان شما
    • شرکت زرشناسان دارای زمین تست میباشد،برای تست دستگاه مورد نظر شما قبل خرید
    • دارای گارانتی برای تمامی دستگاها
    • تعمیرات و ارتقا انواع دستگاها

     

خرید فلزیاب 09014444903   جهت مشاوره با مشاوران مجرب شرکت زرشناسان با ما در تماس باشید.

 

شرکت زرشناسان

خرید فلزیاب پین پوینتر در دیجی کالا

زرشناسان

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید،
همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت زرشناسان با ما در ارتباط باشید.
اینستاگرام زرشناسان
تلگرام زرشناسان

سوالکده (سوالات متداول فلزیاب)

خرید از دیجی کالا

4 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات


دستگاه نقطه زن جبرا

دستگاه نقطه زن جبرا

ردیاب دلتا

ردیاب دلتا

فلزیاب نقطه زن کوچک

فلزیاب نقطه زن کوچک

اسکنر RX7000

اسکنر RX7000

فلزیاب کوینیکس زد 6

فلزیاب کوینیکس زد 6

فلزیاب تصویری پروتون

فلزیاب تصویری پروتون

پروژه ها


فلزیاب آژاکس
جت اسکن مدل Z300
ردیاب تام ایکس 60
ردیاب ST 3000
ردیاب لوکاتورز ایکس ۶
ردیاب گلد هانترgold hunter

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
تماس با ما