خرید فلزیاب دستی اورجینال

خرید فلزیاب دستی اورجینال

خرید فلزیاب دستی اورجینال

دسته ای از فلزیاب ها که به فلزیاب دستی یا فلزیاب راکتی مشهور هستند، فلزیاب هایی هستند که با اندازه کوچک و با تمرکز بر روی محدوده ی کوچکی اقدام به شناسایی فلزات می‌نمایند. این فلزیاب ها دارای وزن بسیار سبک بوده و قادر هستند اشیاء ریز فلزی را از فاصله ای حدودا 20 تا 30 سانتی متری تشخیص دهند.

 

 

خرید فلزیاب دستی اورجینال 09197977577
خرید فلزیاب دستی اورجینال فروش فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

 

فلزیاب دستی چیست؟

دستگاه فلزیاب دستی نام دیگر پین پوینتر است. این فلزیاب یک دستگاه قابل حمل و سبک است که کارکرد آن بسیار ساده بوده و کارایی مخصوص خود را دارد. شکل ظاهری این دستگاه شبیه به یک میله کوچک بوده که می توان آن را با یک دست نگه داشت. نوک این دستگاه قسمتی است که باید رو به فلز گرفته شود و آن را تشخیص دهد.

سپس پس از تشخیص فلز دستگاه به صدا در می‌آید و آلارم خود را همراه با لرزش دارند. در حالت کلی، این فلزیاب دستی جهت تشخیص اجسام فلزی نزدیک و با میدان محدود است. در طول فرآیند حفاری برای تعیین مکان هدف استفاده می شود. به طور دقیق تر پس از تعیین محل اولیه آن توسط یک فلزیاب این اتفاق می‌افتد.

کاربرد و عملکرد فلزیاب دستی

این دستگاه یک فلزیاب نقطه زن به شمار می رود. البته که به دستگاه های پین پوینتر معروف هستند. یعنی این دستگاه صرفا در زمانی به کار می رود که ردیابی به صورت کامل انجام شده و اکنون زمان پیدا کردن مکان دقیق فلز است. پس از شعاع زنی و پیدا کردن مکان حدودی فلز، محدوده آن را پیدا می کند. سپس با یک فلزیاب نقطه زن پالسی یا وی ال اف متوجه می شوند که مکانی که باید حفاری کنند، کجا قرار دارد.

پس از فهمیدن آن، فرد کاوشگر شروع به حفاری می‌کند. در آن زمان است که این فلزیاب راکتی به کار می آید. با استفاده از آن مکان دقیق فلز مورد نظر را متوجه شده و فلز را از زیر خاک بیرون می کشد. این دستگاه برای تشخیص های جزئی فلز به کار می رود. این فلزیاب در تکنولوژی پیشرفته حتی قابلیت تشخیص فلز در زیر آب را نیز دارد.

 

 

خرید فلزیاب دستی اورجینال 09197977577
خرید فلزیاب دستی اورجینال فروش فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

 

مزایای استفاده از فلزیاب دستی

از مزایای پین پوینتر می توان به سبک بودن، آسانی در حمل و نقل، تشخیص مکان دقیق فلز، ارزان بودن و کاربرد در عمق خاک و زیر آب اشاره کرد . این مزایا و ویژگی های خوب این دستگاه است که آن را بین کاوشگران محبوب کرده و خاص شمرده است. اما از معایب آن می توان به کارایی نداشتن در فواصل بالاتر از یک متر، عدم تفکیک فلزات و عدم شعاع زنی اشاره کرد.

در حالت کلی ابزار یک جور فلزیاب مکمل به شمار می رود که نمی تواند در هر نوع ماموریتی به شما کمک کند. یعنی ممکن است در بعضی مواقع به ابزارات گنج یابی دیگری نیز برای رسیدن به هدف خود احتیاج پیدا کنید و این فلزیاب نتواند تمام نیاز های شما را برآورده کند.

ویژگی فلزیاب های دستی خوب

عمق شناسایی اهداف : برخی از فلزیاب‌ها، توانایی شناسایی فلزات در عمق کمتری را دارند و برخی دیگر می‌توانند فلزات را در عمق بیشتری تشخیص دهند. برای انتخاب بهترین فلزیاب کوچک، باید با توجه به نوع کاربری و نیاز خود، مدلی را انتخاب کنید که بهترین عمق شناسایی را دارد.

نوع فلزات شناسایی شده : برخی از فلزیاب‌های دستی تنها قادر به شناسایی فلزات سبکی مانند سکه، جواهر و غیره هستند، در حالی که برخی دیگر می‌توانند فلزات سنگین و آهنی مانند لوله‌های فلزی و غیره را نیز تشخیص دهند. برای انتخاب بهترین فلزیاب دستی، باید با توجه به نیاز خود، مدلی را انتخاب کنید که نوع فلزاتی را که قصد شناسایی آن‌ها را دارید، تشخیص دهد.

 

 

خرید فلزیاب دستی اورجینال 09197977577
خرید فلزیاب دستی اورجینال فروش فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

 

حساسیت : حساسیت فلزیاب به معنای توانایی دستگاه در شناسایی فلزات کمتر است. فلزیاب دستی با حساسیت بالاتر، قادر به شناسایی فلزات کمتر و حتی فلزاتی که در عمق بیشتری قرار دارند، می‌باشد.

وزن و اندازه : برخی از فلزیاب‌های دستی بسیار جمع و جور هستند و به راحتی قابل حمل هستند. اما در عین حال، برخی از دستگاه‌ها بزرگتر و سنگین‌تر هستند. برای انتخاب بهترین فلزیاب کوچک، باید با توجه به نیاز خود، مدلی را انتخاب کنید که اندازه و وزن مناسبی نیز داشته باشد.

 

 

  • نمایندگی فلزیاب زرشناسان :

    • فروش فلزیاب های اورجینال،با ضمانت اصالت دستگاه برای اطمینان شما
    • شرکت زرشناسان دارای زمین تست میباشد،برای تست دستگاه مورد نظر شما قبل خرید
    • دارای گارانتی برای تمامی دستگاها
    • تعمیرات و ارتقا انواع دستگاها

     

خرید فلزیاب 09014444903   جهت مشاوره با مشاوران مجرب شرکت زرشناسان با ما در تماس باشید.

شرکت زرشناسان

خرید فلزیاب پین پوینتر در دیجی کالا

زرشناسان

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید،
همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت زرشناسان با ما در ارتباط باشید.
اینستاگرام زرشناسان
تلگرام زرشناسان

سوالکده (سوالات متداول فلزیاب)

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات


ردیاب فایندر FINDER

ردیاب فایندر FINDER

دستگاه نقطه زن جبرا

دستگاه نقطه زن جبرا

ردیاب دلتا

ردیاب دلتا

فلزیاب نقطه زن کوچک

فلزیاب نقطه زن کوچک

اسکنر RX7000

اسکنر RX7000

فلزیاب کوینیکس زد 6

فلزیاب کوینیکس زد 6

پروژه ها


فلزیاب آژاکس
جت اسکن مدل Z300
ردیاب تام ایکس 60
ردیاب ST 3000
ردیاب لوکاتورز ایکس ۶
ردیاب گلد هانترgold hunter

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
تماس با ما