ردیاب و شعاع زن چیست

ردیاب و شعاع زن چیست

ردیاب و شعاع زن چیست

اصولا ردياب و شعاع زن يک معنی و کارایی را دارند وظيفه ردياب يا شعاع زن مشخص کردن محدوده احتمالی وجود اهداف ارزشمند می باشد، که دارای خطای بسيار بالایی نسبت به دستگاه های ديگر است. ردياب به مدل های مختلفی تقسيم بندی می شوند که حداقل خطای اين دستگاه ها 40 درصد است.

 

 

مشاوره خرید و فروش فلزیاب 09197977577

انواع دستگاه شعاع زن

در حالت کلی سه مدل ردياب در بازار فلزیابی و گنج یابی وجود دارد: ردياب دو آنتنه، ردياب های توماسی تک دستی، ردياب های دونفره از انواع دستگاه شعاع زن موجود در بازار هستند.

  • ردياب دو آنتنه : اين مدل از ردياب ها به صورت دو دست آنتن هستند که دارای يک برد الکترونيکی هستند که وظيفه توليد فرکانس های مختلف را به عهده دارد. اين برد الکترونيکی توسط دو سيم به دو دسته آنتن وصل مي شود و زمانی که هدف مورد نظر را انتخاب می کنيد دو آنتن جهت هدف را نشان می دهند و وقتی روی هدف برسيد دو انتن قيچی می شود.
  • ردياب های توماسی تک دستی : در حال حاضر اين مدل از ردياب ها خطای کمتری نسبت به ردياب های دو آنتنی دارد و معمولا دارای يک باکس هستند. که 3 يا 5 انتن روی باکس دستگاه نصب شده و دارای يک دسته بلبرينگی هستند، که به صورت آنالوگ و هم ديجيتال در بازار موجود هستند. مدل های ديجيتال از دقت بيشتری برخوردار هستند، قدرت شعاع زنی ردياب های توماسی که بستگی به مدل ردياب دارد از 500 متر تا 2 کيلومتر برای فات قديم بوده و می تواند بين 10 تا 15 متر در زمين نفوذ کند.
  • ردياب هاي دو نفره : اين مدل از ردياب ها دارای دو ميله فنری هستند که توسط دو نفر بايد انجام شود و دقت بسيار پايين تری نسبت به ردياب های دو آنتن يا توماسی را دارند.

 

ردیاب 09197977577
ردیاب و شعاع زن چیست
خرید و فروش فلزیاب در ارازن فلزیاب 09197977577

 

ردیاب بهتر است یا نقطه زن

فلزیاب نقطه زن برای مشخص نمودن نقطه دقیق هدف در زیر زمین طراحی شده است. که پس از شعاع زنی هدف مورد نظر و پیدا کرده و محدوده تقریبی هدف را مشخص می کند. از انواع دستگاه های فلزیاب میتوان به فلزیاب های VLF ،PI ،BFO و نقطه زن های دستی نام برد. تفاوت دستگاه نقطه زن وشعاع زن به این گونه است که فلزیاب های بوقی (نقطه زن) عمق کاوش بسیار بالایی نسبت به ردیاب ها دارند. از طرف دیگر ردیاب ها قابلیت شناسایی زمین های اطراف را در شعاع وسیع تری دارا می باشد. از ردیاب های موجود در شرکت زرشناسان که در بین مشتریان بسیار محبوب می باشد میتوان به ردیاب aks، ردیاب دو نفره بیوتارا و ردیاب آلان تاراما اشاره نمود. همچنین از فلزیاب های نقطه زن که نیز میتوان به فلزیاب سیمپلکس پلاس، فلزیاب ایمپکت، فلزیاب گرت و فلزیاب آنفیبیو نیز اشاره کرد.

 

شعاع زن 09197977577
ردیاب و شعاع زن چیست
خرید و فروش فلزیاب در ارزان فلزیاب 09197977577

 

قیمت دستگاه شعاع زن طلا

با توجه به نوسانات ارزی در بازار کشور قیمت هر وسیله ای مخصوصا شعاع زن ها هزینه بالایی دارند. به همین دلیل برای کسانی که قصد خرید دستگاه شعاع زن طلا را دارند بسیار حائز اهمیت است. به طور کل ملاک انتخاب شما برای خرید فلزیاب نباید فقط قیمت آن ها باشد. شما بیشتر باید به کارایی و قابلیت دستگاه ها توجه کنید.

عواملی که بر روی قیمت دستگاه شعاع زن طلا تاثیرگذار است شامل موارد زیر می باشد :

  • وزن سبک دستگاه و قابلیت حمل و نقل به آسانی
  • قابلیت تغییر فرکانس به صورت خودکار و دستی
  • طراحی بروز شده و بهینه شده ارگونومیک
  • دارا بودن سیستم رابط کاربری
  • شرکت سازنده دستگاه و برند دستگاه
  • خدمات قابل ارائه به مشتری
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

 

 

خرید فلزیاب 09014444903   جهت مشاوره با مشاوران مجرب شرکت زرشناسان با ما در تماس باشید.

 

زرشناسان

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید،
همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت زرشناسان با ما در ارتباط باشید.
اینستاگرام زرشناسان
تلگرام زرشناسان

سوالکده (سوالات متداول فلزیاب)

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات


ردیاب بست اکسپلورر

ردیاب بست اکسپلورر

اسکنر فلزیاب کینگ

اسکنر فلزیاب کینگ

ردیاب فایندر FINDER

ردیاب فایندر FINDER

دستگاه نقطه زن جبرا

دستگاه نقطه زن جبرا

ردیاب دلتا

ردیاب دلتا

فلزیاب نقطه زن کوچک

فلزیاب نقطه زن کوچک

پروژه ها


فلزیاب آژاکس
جت اسکن مدل Z300
ردیاب تام ایکس 60
ردیاب ST 3000
ردیاب لوکاتورز ایکس ۶
ردیاب گلد هانترgold hunter

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
تماس با ما