فلزیاب تصویری پیشرفته

فلزیاب تصویری پیشرفته

فلزیاب تصویری پیشرفته

دستگاه فلزیاب تصویری به عنوان یک سیستم کاربردی و حرفه ای در بین کاوشگران شناخته می شود که دارای امکانات و قابلیت های بسیاری عالی می باشد. فلزیاب تصویری یکی از چند مدل دستگاه فلزیاب موجود در بازار است که توانسته موفقیت های بسیاری را در زمینه کشف گنج و دفینه برای کاوشگران به ارمغان بیاورد.

 

 

فلزیاب تصویری پیشرفته 09197977577
فلزیاب تصویری پیشرفته فروش فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

 

بهترین اسکنر ها و نحوه کار آن

سیستم های تصویری در بازار با نام هایی همچون اسکنر تصویری، فلزیاب تصویری، گنج یاب تصویری، اسکنر مگنومتر، اسکنر جی پی آر و … به فروش می روند. البته مدل های مختلفی از این دستگاه ها با کیفیت و کارایی های متفاوت در بازار وجود دارد، بنابراین قبل از اقدام به خرید توجه داشته باشید از کجا و چه نوع اسکنری تهیه می کنید.

بهترین مدل از فلزیاب های تصویری که کاوشگران حرفه ای از آن برای کشف اهداف استفاده می کنند ، اسکنر های مگنتومتر هستند که از سنسور های پیشرفته مگنومتر جهت تشخیص و همچنین اسکن حفره ها و فضاهای خالی ( تونل، راهرو، اتاقک، قبر، چاه، خاک دست ریز، سنگچین و …) و فلزات مغناطیسه شده و میدان های یونیزه حاصل از وجود فلزات قدیمی مدفون شده زیر زمین بهره می برند.

این سنسور ها بر اساس مغناطیس زمین کار می کنند. و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در آن ها، اختلافات میدان مغناطیسی محیط را بدست آورده. و نتیجه اسکن را به روش های مختلفی مانند عدد، نمودار، بوق و تصویر در اختیار اپراتور قرار می‌دهد. اپراتور هم می تواند این اطلاعات را در نرم افزار های خاصی مانند نرم افزار ویژولایزر تجزیه و تحلیل کنند. جهت درک بهتر اسکن ها لازم است تا به صورت حرفه ای کار با این نرم افزار ها را یاد بگیرید.

 

عمق زنی فلزیاب های تصویری

بعد از دستگاه ردیاب آنتنی، فلزیاب های تصویری بیشترین عمق را در اختیار کاوشگران قرار می دهند. میزان عمق یک اسکنر مگنتومتر. بستگی به تعداد و نوع سنسور های استفاده شده در آن دارد. البته تعداد سنسور ها علاوه بر عمق ، بر کیفیت تصاویر خروجی نیز تاثیر گذار هستند. نوع خاک، پستی و بلندی ها و … نیز در عمق نهایی دستگاه موثر بوده اما به صورت معمول شما می توانید با اسکنر ها تا میانگین عمق 25 متر کاوش کنید.

 

 

فلزیاب تصویری پیشرفته 09197977577
فلزیاب تصویری پیشرفته فروش فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

 

 

کار با اسکنر تصویری

برای اینکه بتوانید یک اسکن اصولی و حرفه ای از محیط تهیه کنید، باید کار با اسکنر ها را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و همچنین مسلط به نرم افزار ویژوالایزر شوید تا هنگامی که اسکن تهیه میکنید بتوانید بهترین تجزیه و تحلیل را داشته باشید. زیرا بدون دانش فنی شما نمی توانید با اسکنر ها به نتیجه مطلوب برسید. کارشناسان مجرب شرکت زرشناسان تمامی آموزش ها را به صورت اصولی از صفر تا صد در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

کاربرد گنجیاب های تصویری

از یک فلزیاب تصویری حرفه ای می توانید برای تشخیص حفره ها و فضاهای خالی ( تونل، راهرو، اتاقک، قبر، چاه، خاک دست ریز، سنگچین و … ) و فلزات مغناطیسه شده و میدان های یونیزه حاصل از وجود فلزات قدیمی مدفون شده زیر زمین استفاده کنید. و اسکن های تهیه شده را در نرم افزار ویژوآلایزر مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید.

بهترین فلزیاب های تصویری

فلزیاب تصویری دیپ هانتر: این فلزیاب علاوه بر شناسایی فلزیاب می تواند سازه های زیرزمینی را پیدا کند. مانند غارها، حفره ها، انبارها، تونل ها، پناهگاه ها و مقبره ها و …. همه اینها از طریق تصاویر گرافیکی پیشرفته سه بعدی انجام می شود.

دستگاه فول آپشن پروتون: سری فلزیاب های پروتون محصول شرکت ASSUVA کشور ترکیه و با قابلیت اسکن در عمق بالای زمین با دقت بالا می باشند. برای آشنایی با این دستگاه قدرتمند، کلیک کنید.

 

 

فلزیاب تصویری پیشرفته 09197977577
فلزیاب تصویری پیشرفته فروش فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

 

فاکتور های مهم خرید فلزیاب

عمق کاوش فلزیاب : عمق نفوذ دستگاه در زمین یکی از مهمترین فاکتور های برای کاوشگران می باشد. یک دستگاه گنج یاب حرفه ای باید دارای حداقل عمق کاوش 3 متر باشد. عمق کاوش دستگاه فلزیاب به عوامل گوناگونی از جمله تکنولوژی ساخت فلزیاب، نوع خاک محیط کاوش، شرایط آب و هوایی، جنس و اندازه هدف و… بستگی دارد.

تکنولوژی ساخت : دستگاه های فلزیاب از نظر تکنولوژی کارکرد شامل VLF و پالسی ، BFO هستند. اگر به دنبال دفینه های ارزشمند هستید که در عمق قرار دارد باید از فلزیاب بوقی پالسی استفاده کنید. اگر به دنبال تکه های طلا یا سکه در سطح زمین هستید می توانید از فلزیاب VLF کمک بگیرید.

کویل یا لوپ فلزیاب : اندازه لوپ فلزیاب و تکنولوژی ساخت آن در عمق کاوش و ثبات دستگاه تاثیر مستقیم دارد. و هر چه کویل دستگاه بزرگتر باشد قادر است عمق بیشتری را کاوش کند. البته بزرگی کویل باید با دستگاه سازگار باشد. بنابراین حتما از شرکت های معتبر خریداری کنید تا به مشکل برنخورید.

قدرت تفکیک فلزیاب : تفکیک فلزات یعنی اینکه دستگاه قادر است در حین کاوش فلزات مختلف مانند طلا ، آهن ، مس و … را از هم تفکیک کرده و هر یک را با بوق متفاوت یا به صورت عددی بر روی نمایشگر نشان دهد. هر چقدر یک دستگاه از قدرت تفکیک بسیار خوبی برخوردار باشد از هدر رفتن وقت و هزینه جلوگیری به عمل می آید.

تنظیمات دستگاه : یک دستگاه فلزیاب خوب در کنار رابط کاربری بسیار راحت باید دارای تنظیماتی همچون بالانس فلزیاب ، محدود سازی عمق کاوش، تنظیم میزان حساسیت دستگاه و… باشد.

 

 

  • نمایندگی فلزیاب زرشناسان :

    • فروش فلزیاب های اورجینال،با ضمانت اصالت دستگاه برای اطمینان شما
    • شرکت زرشناسان دارای زمین تست میباشد،برای تست دستگاه مورد نظر شما قبل خرید
    • دارای گارانتی برای تمامی دستگاها
    • تعمیرات و ارتقا انواع دستگاها

     

خرید فلزیاب 09014444903   جهت مشاوره با مشاوران مجرب شرکت زرشناسان با ما در تماس باشید.

شرکت زرشناسان

خرید فلزیاب پین پوینتر در دیجی کالا

زرشناسان

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید،
همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت زرشناسان با ما در ارتباط باشید.
اینستاگرام زرشناسان
تلگرام زرشناسان

سوالکده (سوالات متداول فلزیاب)

خرید از دیجی کالا

مقالات


ردیاب بست اکسپلورر

ردیاب بست اکسپلورر

اسکنر فلزیاب کینگ

اسکنر فلزیاب کینگ

ردیاب فایندر FINDER

ردیاب فایندر FINDER

دستگاه نقطه زن جبرا

دستگاه نقطه زن جبرا

ردیاب دلتا

ردیاب دلتا

فلزیاب نقطه زن کوچک

فلزیاب نقطه زن کوچک

پروژه ها


فلزیاب آژاکس
جت اسکن مدل Z300
ردیاب تام ایکس 60
ردیاب ST 3000
ردیاب لوکاتورز ایکس ۶
ردیاب گلد هانترgold hunter

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
تماس با ما