فلزیاب نقطه زن پیشرفته

فلزیاب نقطه زن پیشرفته

فلزیاب نقطه زن پیشرفته

دستگاه فلزیاب چیست؟ فلزیاب دستگاهی است که به وسیله ی آن شی های فلزی را درون زمین، دیوار و … به کار می رود. دستگاه های فلزیاب، انواع مختلفی دارند، که هر کدام کاربرد خاصی دارد. دستگاه فلزیاب ها میدان مغناطیسی را در اطراف دیسک جستجوگر خود ایجاد می کنند.

زمانی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار بگیرد شدت میدان مغناطیسی تغییر کرده و دستگاه فلزیاب با این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف دیسک خود خواهد شد و آن را آشکار و اطلاع می دهد. هر چقدر شدت میدان مغناطیسی تولید شده توسط دستگاه بیشتر باشند عمق کشف فلز بیشتر خواهد بود. عمق کاوش توسط فلزیاب با توجه به اندازه، شکل و جنس فلز تغییر می کند کمتر یا بیشتر می شود.

 

 

 

فلزیاب نقطه زن پیشرفته 09197977577
فلزیاب نقطه زن پیشرفته فروش فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

 

فلزیاب نقطه زن چیست؟

دستگاه های نقطه زن همان طور که از نامشان هم پیداست ، برای پیدا کردن نقطه دقیق هدف مورد استفاده قرار می گیرند. فلزیاب های نقطه زن یکی از حیاتی ترین سیستم های برای کشف گنج و دفینه بشمار می روند و در بین کاوشگران نیز بسیار محبوبیت دارند.

انواع فلزیاب نقطه زن

پین پوینتر: پین پوینتر ها یک نوع فلزیاب دستی با حساسیت و دقت بسیار بالا هستند که به عنوان یک فلزیاب مکمل در هنگام کاوش است مورد استفاده قرار می گیرند. pinpointer ها برای کشف نقطه دقیق تکه های طلا ، سکه در سطح 10 الی 15 سانتی متری زمین کاربرد دارند. البته این ابزار ها کاربرد چندانی در کشف گنج و دفینه ندارند.

سیستم های VLF: دستگاه های وی ال اف معمولا دارای عمق کاوش حداکثر 1.5 تا 2 متر هستند و از حساسیت و دقت مطلوبی تا این عمق برخوردار هستند. اگر قصد نقطه زنی تا عمق 1 الی 1.5 را دارید ، استفاده از این سیستم ها پیشنهاد می شود. اکثر فلزیاب های خارجی از سیستم VLF استفاده می کنند.

نقطه زن پالسی: دستگاه های نقطه زن پالسی پر کاربردترین سیستم ها در بازار داخلی برای کشف گنج و دفینه بشمار می روند که دلیل این همه استقبال از این نوع سیستم ها، عمق کاوش بالا در کنار ثبات و دقت عالی می باشد. دستگاه نقطه زن پالسی معمولا دارای سه نوع لوپ (بستگی به مدل دستگاه) هستند که شامل لوپ 25 ، .لوپ 55 و کابل یک در یک است.

 

 

 

فلزیاب نقطه زن پیشرفته 09197977577
فلزیاب نقطه زن پیشرفته فروش فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

 

 

معیارهای خرید فلزیاب

نوع فلزیاب

انتخاب نوع فلزیاب، بر اساس نیاز کاربر است. فلزیاب‌های تفنگی، صنعتی، امنیتی و گنج‌یاب برای کاربردهای مختلفی وجود دارند.

عمق زنی

نکته دیگری که باید در خرید فلزیاب مورد توجه قرار گیرد، عمق حفره است. برای کاربردهای عمومی، فلزیاب‌هایی با عمق حفره ۲-۳ متری کافی هستند.

قیمت فلزیاب

در خرید فلزیاب باید هزینه‌های خرید و نگهداری آن‌را نیز مدنظر قرار داد. برای کاربردهای عمومی، قیمت فلزیاب‌ها در حدود 10 میلیون تومان 2 میلیارد تومان است.

قابلیت تشخیص

فلزیاب‌های معمولی معمولاً قابلیت تشخیص فلزات مختلف را دارند. برای کاربردهای خاص، فلزیاب‌هایی با قابلیت تشخیص فلزات خاصی مانند طلا و نقره مورد نیاز است.

حساسیت

حساسیت فلزیاب باید با توجه به نیاز کاربر انتخاب شود. برای کاربر دهی خاصی که به دنبال کشف فلزات کوچک مانند جواهرات یا نقره هستند، فلزیاب با حساسیت بالاتری مورد نیاز است.

اندازه صفحه نمایش

در فلزیاب‌هایی که دارای صفحه نمایش هستند، اندازه صفحه نمایش بسیار مهم است. صفحه نمایش بزرگتر برای کاربرانی که به دنبال دقت بیشتر هستند و تصاویر دقیقی از فلزات مختلف می‌خواهند، مناسب است.

کیفیت ساخت

کیفیت ساخت فلزیاب نیز بسیار مهم است. برای کاربرانی که به دنبال کاربردهای پایدار هستند، فلزیاب با کیفیت ساخت بالا، که مقاوم در برابر آب و گرد و خاک است، مناسب است.

باتری

باتری فلزیاب نیز بسیار مهم است. برای استفاده طولانی مدت، فلزیاب با باتری با ظرفیت بالا مناسب است.

فلزیاب نقطه زن پیشرفته 09197977577
فلزیاب نقطه زن پیشرفته فروش فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

بهترین فلزیاب های نقطه زن جهان

فلزیاب GPX 5000 : یکی از بهترین سیستم های شرکت ماینلب استرالیا می باشد که در تمامی کشورهای جهان دارای محبوبیت زیادی است ویژگی های برتر این فلزیاب با توجه به سیستم و تکنولوژی پیشرفته که کار کاوشگران را بسیار راحت می کند و کاوشگر و علاقمندان و کسانی که تجربه کمی دارند به راحتی می توانند بهترین نتیجه را کسب کنند.

فلزیاب لورنز Z2 : سیستم فلزیاب لورنز زد2 یک فلزیاب خاص پالسی می باشد که در دسته بهترین فلزیاب های کشور می باشد. این سیستم دارای تکنولوژی پیشرفته می باشد که حساسیت و دقیت بالای دارد برای کشف طلا و گنج های با ارزش است.

فلزیاب سیمپلکس پلاس: طلایاب سیمپلکس پلاس محصول شرکت نوکتا ترکیه جزء بهترین سکه یاب های بازار است. عمق فلزیاب سیمپلکس پلاس برابر با 1/5 متر است . این فلزیاب حساسیت عالی نسبت به اهداف ریز دارد. با داشتن این دستگاه فلزیاب هنگام حفاری و کاوش، دیگر هیچ فلز ریز و ارزشمندی را از دست نخواهید داد.

به دلیل متغیر بودن نرخ ارز و وابستگی قیمت محصولات ذکرشده به ارز، قیمت این دستگاه ها نیز ثابت نمی باشد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید فلزیاب، مشاوره رایگان خرید و اطلاع از آخرین قیمت دستگاه ها با مشاوران ما در شرکت زرشناسان در تماس باشید.

 

  • نمایندگی فلزیاب زرشناسان :

    • فروش فلزیاب های اورجینال،با ضمانت اصالت دستگاه برای اطمینان شما
    • شرکت زرشناسان دارای زمین تست میباشد،برای تست دستگاه مورد نظر شما قبل خرید
    • دارای گارانتی برای تمامی دستگاها
    • تعمیرات و ارتقا انواع دستگاها

     

خرید فلزیاب 09014444903   جهت مشاوره با مشاوران مجرب شرکت زرشناسان با ما در تماس باشید.

شرکت زرشناسان

خرید فلزیاب پین پوینتر در دیجی کالا

زرشناسان

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید،
همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت زرشناسان با ما در ارتباط باشید.
اینستاگرام زرشناسان
تلگرام زرشناسان

سوالکده (سوالات متداول فلزیاب)

خرید از دیجی کالا

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات


دستگاه نقطه زن جبرا

دستگاه نقطه زن جبرا

ردیاب دلتا

ردیاب دلتا

فلزیاب نقطه زن کوچک

فلزیاب نقطه زن کوچک

اسکنر RX7000

اسکنر RX7000

فلزیاب کوینیکس زد 6

فلزیاب کوینیکس زد 6

فلزیاب تصویری پروتون

فلزیاب تصویری پروتون

پروژه ها


فلزیاب آژاکس
جت اسکن مدل Z300
ردیاب تام ایکس 60
ردیاب ST 3000
ردیاب لوکاتورز ایکس ۶
ردیاب گلد هانترgold hunter

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
تماس با ما