قیمت فلزیاب گرت اپکس

قیمت فلزیاب گرت اپکس

قیمت فلزیاب گرت اپکس

فلزیاب گرت اپکس فلزیابی با تمام ویژگی هایی است که یک کاوشگر برای طلایابی به آن نیاز دارد. این نقطه زن قدرتمند با عملکرد خوب خود به انتخابی مناسب از مبتدی تا محققین حرفه ای تبدیل شده است و با ویژگی های منحصر به فرد خود گنجینه های مدفون در اعماق را آشکار می کند. فلزیاب اپکس محصول قدرتمند شرکت گرت آمریکاست.

مجهز به فناوری Multiflex

با کمک فناوری Multiflex Garrett و استفاده از اندازه گیری ویژه این نقطه زن، همه چیز در میدان دید شما برای یافتن فلزات گرانبها یافت می شود. فلز در یکپارچگی و بازخورد به خوبی کار می کند و به شما در محل دقیق فلز کمک می کند. همچنین با فرکانس منحصر به فرد این نقطه زن، لایه های مختلف زمین به دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و به شما در شناسایی و جداسازی فلزات کمیاب و تشخیص آنها کمک می کند.

 

قیمت فلزیاب گرت اپکس 09197977577
قیمت فلزیاب گرت اپکس فروش فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

عملکرد فلزیاب گرت اپکس

با کمک تکنولوژی مولتی فلکس شرکت گرت و استفاده از مجموعه فرکانسهای انحصاری این نقطه زن هر آنچه که در پهنه دید شما برای کشف فلزات گرانبها است کشف میگردد. فلزیاب اپکس با سیستم پردازش و پهنای وسیع مجموعه باند مورد استفاده خود برای کشف فلزات با دقت و عکس العمل عالی عمل کرده و به شما در مکانیابی دقیق فلزات یاری می دهد. همچنین با فرکانسهای تک و منفرد این نقطه زن لایه های مختلف خاک مورد کنکاش دقیق قرار گرفته و به شما در تشخیص و تفکیک فلزات گرانبها و تمایز آنها کمک شایانی می نماید. این نقطه زن با کمک فرکانسهای زیر در تشخیص سطوح بزرگ فلزات از سکه های بزرگ طلا تا نقره جات ارزشمند و قدیمی، عملکرد بینظیری دارد. همچنین این دستگاه در فرکانسهای بالا در تشخیص فلزات با سطوح کوچکتر نیز دارای عملکرد عالی است و حتی سکه های کوچکتر از اندازه متوسط نیز از دید این نقطه زن دور نخواهد ماند.

فرکانس های فلزیاب اپکس

فلزیاب پرقدرت وی ال اف گرت اپکس Garrett Apex از 4 فرکانس تک و منفرد برای انواع حالتهای محیطی زمین استفاده می کند، همچنین دارای دو گزینه مولتی فرکانس برای انواع متفاوت محیط از جستجو در ساحل آبهای شور و نمکی تا لایه های اعماق خاک است. همچنین با استفاده از مود های متنوع مانند حالت سکه، این نقطه زن به شما در کاوش اهداف فلزی مودهای متنوعی ارائه می دهد.

تکنولوژی جدید گرت در این فلزیاب به شما امکان تغییر بین فرکانسهای تک و حالت مولتی و تجمیع چندفرکانس را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین با کمک سیستم تعادل این نقطه زن و تنظیم دقیق آن در شرایط مختلف زمین و جستجو در معادن به شما در کشف اهداف ارزشمند فلزی با سطوح مختلف کمک می نماید.

عمق زنی

فلزیاب نقطه زن گرت اپکس یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین فلزیاب‌های نقطه زن است که توسط شرکت گرت آمریکا تولید شده است. این فلزیاب با قابلیت تفکیک فلزات مثل طلا، نقره، مس و دیگر فلزات از یک دیگر، قابلیت اندازه‌گیری عمق کاوش تا 1.5 متر را داراست.

 

قیمت فلزیاب گرت اپکس 09197977577
قیمت فلزیاب گرت اپکس فروش فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

ویژگی های طلایاب گرت اپکس

فلزیاب گرت اپکس با قابلیت تفکیک بالا، می‌تواند فلزات مختلف را با دقت بالا شناسایی کند. همچنین، با قابلیت شناسایی فلزات در عمق کاوش تا 1.5 متر، این فلزیاب برای کاربران حرفه‌ای و علاقمندان به کاوش فلزات گرانبها بسیار مناسب است.

فلزیاب گرت اپکس با دارا بودن تنظیمات مختلف، به کاربر اجازه می‌دهد تا به نحو احسن تنظیمات فلزیاب را برای شناسایی هر نوع فلزی، انجام دهد. همچنین، با داشتن قابلیت تنظیم صدای بوق و ویبره، این فلزیاب به کاربر امکان شناسایی فلزات را در شرایط دشوار فراهم می‌کند.

دیگر مشخصات :

  • سیستم عامل VLF چند فرکانس
  • فرکانس کاری (5-10-15-20 کیلوهرتز)
  • دارای جداسازی دقیق فلزات و حذف آهن می باشد
  • تعادل زمینی پیشرفته دارد
  • پشتیبانی از فناوری بی سیم Z-Lynk
  • هدفون بی سیم
  • دارای نسل جدید کویل ضد آب پیشرفته Viper
  • سرعت بازیابی و سرعت جداسازی بالایی
  • وزن بسیار سبک و قابلیت حمل آسان
  • دارای 6 حالت کاوش از حالت صفر تا سکه و جواهرات و حالت های قابل تنظیم و سفارشی برای کاربر
  • دارای یک باتری قدرتمند لیتیومی قابل شارژ داخلی
  • دارای کابل شارژ و پورت micro USB می باشد
  • دارای رابط کاربری آسان و پنل و دکمه های داخلی برای دسترسی آسان تر به منوهای مختلف
  • IRON AUDIO و توانایی منحصر به فرد Garrett در تشخیص سطوح فلزی کوچک، حتی درب بطری های کوچک
  • مجهز به پنج تن صدا برای واکنش به تشخیص فلز
  • دارای حالت صدای هیبریدی برای تشخیص بهتر فلزات کوچک
  • حداکثر زمان جستجو 15 ساعت با یک بار شارژ باتری

 

قیمت فلزیاب گرت اپکس 09197977577
قیمت فلزیاب گرت اپکس فروش فلزیاب شرکت زرشناسان 09197977577

قیمت دستگاه اپکس

این دستگاه در کنار تمام ویژگی هایی که ارائه می‌دهد قیمت مناسبی دارد. کارکرد ساده ای داشته و از این رو برای تمام افراد چه حرفه ای و چه مبتدی مناسب است. اگر به دنبال یک فلزیاب با عملکرد بالا و قابلیت تفکیک فلزات باشید، این محصول یکی از بهترین گزینه‌ها است. به دلیل وابستگی به نرخ ارز قیمت این دستگاه ثابت نمی‌باشد. برای اطلاع از آخرین قیمت دستگاه فلزیاب گرت اپکس با مشاوران شرکت زرشناسان تماس بگیرید. در خرید فلزیاب گرت اپکس باید به فروشنده، شرایط فروش، قیمت و مواردی از این قبیل دقت کنید. همچنین، قبل از خرید، بهتر است از تجربه کاربران دیگر و مشاوران فنی در این زمینه استفاده کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید. برای دریافت مشاوره صفر تا صد خرید با ما در ارتباط باشید.

 

 

  • نمایندگی فلزیاب زرشناسان :

    • فروش فلزیاب های اورجینال،با ضمانت اصالت دستگاه برای اطمینان شما
    • شرکت زرشناسان دارای زمین تست میباشد،برای تست دستگاه مورد نظر شما قبل خرید
    • دارای گارانتی برای تمامی دستگاها
    • تعمیرات و ارتقا انواع دستگاها

     

خرید فلزیاب 09014444903   جهت مشاوره با مشاوران مجرب شرکت زرشناسان با ما در تماس باشید.

 

شرکت زرشناسان

خرید فلزیاب پین پوینتر در دیجی کالا

زرشناسان

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید،
همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت زرشناسان با ما در ارتباط باشید.
اینستاگرام زرشناسان
تلگرام زرشناسان

سوالکده (سوالات متداول فلزیاب)

خرید از دیجی کالا

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات


پروژه ها


فلزیاب آژاکس
جت اسکن مدل Z300
ردیاب تام ایکس 60
ردیاب ST 3000
ردیاب لوکاتورز ایکس ۶
ردیاب گلد هانترgold hunter

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
تماس با ما