قیمت نقطه زن ایمپکت پرو

قیمت نقطه زن ایمپکت پرو

قیمت نقطه زن ایمپکت پرو

در دنیای امروز، تکنولوژی‌های جستجو و تشخیص مواد معدنی و فلزی به سرعت در حال پیشرفت است. یکی از دستگاه‌هایی که در این حوزه نقش مهمی ایفا می‌کند، دستگاه فلزیاب ایمپکت پرو می‌باشد. این دستگاه با ویژگی‌ها و توانایی‌های منحصر به فرد خود، تجربه‌ای بهینه‌تر از جستجوی فلزات و گنجینه‌های مخفی را برای کاربران ارائه می‌دهد.

 

قیمت نقطه زن ایمپکت پرو شرکت زرشناسان 09197977577
قیمت نقطه زن ایمپکت پرو
فروش فلزیاب و طلایاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

ویژگی های فلزیاب ایمپکت پرو

فلزیاب ایمپکت پرو Impact pro یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین طلایاب های موجود در بین ایرانی ها بوده است با توجه به کارآیی و قیمتی که دارد می توان به عنوان فلزیاب هایی نام برد که کاوشگران را به خود علاقمند کرده است. فلزیاب ایمپکت پرو ماکرو ترکیه توانایی جدا کردن انواع فلز و طلاهایی گرانبها را دارد و کاوشگران موقه برخورد با این قطعه های گرانبها به راحتی می توانند به صورت تصویری و همچنین به صورت صوتی از وجود اشیا و جواهرات با خبر شوند. این نوع فلزیاب برای تمامی افراد چه ابتدایی یا پیشرفته می توانند به خرید فلزیاب ایمپکت پرو اقدام کنند و به اهدافی که دارند برسند.

 

قیمت نقطه زن ایمپکت پرو

یکی دیگر از ویژگی های خوب این دستگاه فلزیاب می توانیم به وزن بسیار پایین آن اشاره کنیم و کاوشگران و داوطلبان گنج به راحتی می توانند در زمین های صخره ای رفت و آمد کنند و با توجه به نوری که در درون آن جاسازی شده است به راحتی می توانند در شب به کاوش گنج بپردازند. چند فرکانسه بودن فلزیاب ایمپکت از ویژگی های دیگر این دستگاه است که یکی از فرکانس ها مربوط به اشیاء فلزی گرانبها درون زمین است همچنین افراد می توانند فرکانس ها را تنظیم کنند و روی یکی از حالت های 5 – 14 – 20 کیلوهرتز قرار دهند و افراد متناسب با اهدافی که در ذهن دارند می توانند تغییر دهند.

 

مشاوره خرید و فروش فلزیاب 09197977577

 

قابلیت های ایمپکت پرو

1- دارای تکنولوژی IMPACT

که از یک سیستم شناسایی عمیق 3D با قابلیت تحلیل سیگنال های الکترونیکی را دارد. این فناوری ویژه هر فلز که در زمین باشد به سرعت شکار می کند و با استفاده از سیگنال های صوتی و نمایشی برای کاوشگران نمایش می دهد.

 

2- قابلیت تشخیص چند منظوره

فلزیاب ایمپکت قادر است انواع فلز و اشیاء گرانبها را تشخیص دهد و هر فلز باارزشی که باشد از چشم ایمپکت دور نخواهد ماند به عنوان مثال، قادر به تشخیص فلزات آهنی، طلا، نقره، برنج و آلومینیوم است.

 

3- طراحی خاص و کیفیت ساخت عالی

فلزیاب ایمپکت نوکتا دارای طراحی زیبا و کیفیت ساخت بسیار بالایی است و همین طراحی در کار کردن با آن بسیار بازدهی دارد.

 

4- قابلیت استفاده در شرایط مختلف

فلزیاب ایمپکت نوکتا قابل استفاده در شرایط مختلف آب و هوایی و محیطی است که برخی از فلزیاب‌های دیگر قادر به کار در آنها نیستند افرادی که در نقاط مختلف ایران هستند مانند شمال ، خوزستان و کوهستانی مانند کردستان می توانند استفاده کنند.

 

قیمت نقطه زن ایمپکت پرو شرکت زرشناسان 09197977577
قیمت نقطه زن ایمپکت پرو
فروش فلزیاب و طلایاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

قیمت نقطه زن ایمپکت پرو

5- صفحه نمایش LCD

دارای صفحه نمایش  پیشرفته است که به کاربر اجازه می‌دهد تا به راحتی اطلاعات حساسی مانند عمق، نوع فلز و سطح شدت سیگنال را مشاهده کند. کاوشگران با توجه به صفحه نمایش آن می توانند کد های مربوط به هر فلز را ببینند و از وجود اشیاء مختلف پی ببرنند.

 

6- سبک و قابل حمل

فلزیاب ایمپکت نوکتا بسیار سبک و قابل حمل است و می‌توانید به راحتی با آن به هر جایی که نیاز باشد بروید افراد می توانند در بدترین نقاط کوهستانی مانند صخره ها و نقاط دیگر جابه جا شوند.

 

7- قابلیت شخصی سازی

فلزیاب ایمپکت نوکتا دارای 12 حالت کاری قابل تنظیم است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا فلزیاب را بر اساس نیاز خود تنظیم کند و کاوشگران می توانند حالت تفکیک را انتخاب کنند

 

چند فرکانسی بودن ایمپکت به چه صورتی می باشد؟

فلزیاب ایمپکت یکی از دستگاه های اولیه ماکرو ترکیه هست که چند فرکانسی می باشد و برای جسم های گران بهای کوچک مانند سکه نیز کاربرد دارد. در این دستگاه با لمس دکمه کنترلی هر فرکانس، جست و جوی کاوش شروع می شود و همچنین می توانید به راحتی تغییر بدهید. فرکانس های ایمپکت پرو 5 و 14 و 20 کیلو هرتز می باشند.

 

لوازم فلزیاب ایمپکت شامل قطعات زیر می باشد:

  1. جعبه سیستم
  2. کویل جست و جو DD ضد آب 28*18 سانتی متر + 11 اینچ در 7 اینچ IM28 و روکش
  3. کابل دیتا USB
  4. هدفون
  5. شارژر USB و 4 باتری قابل شارژ AA
  6. پوشش محافظ
  7. راهنمای کاربر
  8. ضمانت نامه
  9. کیف حمل

 

قیمت نقطه زن ایمپکت پرو شرکت زرشناسان 09197977577
قیمت نقطه زن ایمپکت پرو
فروش فلزیاب و طلایاب شرکت زرشناسان 09197977577

 

نتیجه گیری

در آخر توصیه ما برای شما عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت زرشناسان است که دارای 20سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت، زمین تست ، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت زرشناسان مراجعه کنید و یا با شماره 09197977577 تماس بگیرید و با مهندسین شرکت زرشناسان در ارتباط باشید.

 

  • نمایندگی فلزیاب زرشناسان :

    • فروش فلزیاب های اورجینال،با ضمانت اصالت دستگاه برای اطمینان شما
    • شرکت زرشناسان دارای زمین تست میباشد،برای تست دستگاه مورد نظر شما قبل خرید
    • دارای گارانتی برای تمامی دستگاها
    • تعمیرات و ارتقا انواع دستگاها

     

خرید فلزیاب 09014444903   جهت مشاوره با مشاوران مجرب شرکت زرشناسان با ما در تماس باشید.

شرکت زرشناسان

زرشناسان

اگرشما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید نمایید،
همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت زرشناسان با ما در ارتباط باشید.
اینستاگرام زرشناسان
تلگرام زرشناسان

سوالکده (سوالات متداول فلزیاب)

خرید از دیجی کالا

6 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات


اسکنر zc plus

اسکنر zc plus

فلزیاب Fisher XLT-30

فلزیاب Fisher XLT-30

ردیاب بست اکسپلورر

ردیاب بست اکسپلورر

اسکنر فلزیاب کینگ

اسکنر فلزیاب کینگ

ردیاب فایندر FINDER

ردیاب فایندر FINDER

پروژه ها


فلزیاب آژاکس
جت اسکن مدل Z300
ردیاب تام ایکس 60
ردیاب ST 3000
ردیاب لوکاتورز ایکس ۶
ردیاب گلد هانترgold hunter

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
تماس با ما